יום שלישי, 9 באוגוסט 2011

שבוע #46 ואחרון שנת לימודים תשע"א

הורים יקרים,

בפעם האחרונה...

יום א מפגשון: שגרת בוקר.

מפגש הבוקר: שיחקנו בחצר, ואירגנו את הגן לקראת מסיבת הסיום שתתקיים הערב!!

מפגש הצהרים: אליפות ים יבשה!

יום ב מפגשון: שגרת בוקר.

מפגש הבוקר: מפגש שכולו קיץ: התחלנו עם היצירה האירית מתוך "להעיר את נד", ועשינו שני סבבים, כדי שכולם יהנו. המשכנו עם הדיקלום של הדג, עשינו אליפות עם החישוקים הקטנים (המשחק המשלב את ים יבשה וכיסאות מוזיקליים), דיקלמנו את "סוכריה בים", "חמנית ושמש", "קיש העכביש", "בים האדום", ושרנו:

"3 דגים יצאו לטייל בים", "ארטיק מסטיק", "ביד אחת יש לי סירה".

מפגש הצהרים: ניסיתי להראות לילדים תמונות שצילמתי באירועים שונים במהלך השנה במצלמתי אותם, אבל לאחר ניסיונות כושלים מול הDVD של הגן, הבטחתי להם שאביא מחר את ה LAPTOP שלי, ואראה להם הכל בנוחות!!

יום ג מפגשון: שגרת בוקרשמנו דגש על כך שהיום זהו היום האחרון, והכל קיבל פתאום נופך מרגש ושונה כל כך ... בכלל את הבוקר התחלתי עם תחושה כבדה מאוד – של קושי אמיתי לבוא היום לגן ולהפרד... וגם אתם, הורים יקרים, "לא עזרתם" בכך שחיבקתם ונישקתם ואמרתם מילים מרגשות וגם כתבתם אותם ... פתאום הבנתי שהשנה מסתיימת! ועם כל השמחה על החופשה הקרבה – כבדה לי המחשבה על הפרידה מכל כך הרבה אהובים, שהפכו לילדיי שלי (והם יודעים את זה!!) בשנה זו!!

מפגש הבוקר: לא ויתרתי על שגרה רגילה, שחשובה לי ולילדים, וישבנו למפגש בוקר שמח: לאחר שכל ילד קיבל בטקס מרגש של קפיצה מכסאי תוך קידה וניפנוף לשלום את בלון יום ההולדת ואת השמות (זה מלוח השמות וזה הקטן מתחת ללוח תורני הבוקר) – הצגנו את כל היצירות הקלאסיות שהכרנו, והילדים לא שבעו, וביקשו שוב ושוב ... איזה כיף!

מפגש הצהרים: למפגש הצהרים נכנסו הילדים על גבי סקוטר וקביים, ולסיום חיבקתי ונישקתי כל ילד, בירכתי כל אחד בנפרד, אמרתי עד כמה אגעגע...

שרנו לסיום את ההמנון (בחיי, הילדים ביקשו!! אני כל כך גאה בהם!!!), ו ... נגמר!

כבר מתגעגעת ...

יום ד חופשת הקיץ מתחילה!

יום ה חופשה נהדרת לכולכם!

יום חמישי, 4 באוגוסט 2011

שבוע #45 שנת לימודים תשע"א

הורים יקרים,

יום א מפגשון: שגרת בוקר, במהלכה סיפרו רון ושחר על מסיבות יום הולדתם שערכו במהלך סוף השבוע עם חבריהם לגן! כמו כן לימדתי את הילדים לספור היום עד 10 בשפה ה...תורכית! (זאת כמובן לאחר שבדקנו ביחד שהם זוכרים איך סופרים באנגלית, בערבית ובספרדית כראוי!).

מפגש הבוקר: ראשית נכנסו הילדים למפגש בקפיצה מעל 3 כסאות ישר אל תוך חישוק, ולאחר שסיימו לקפוץ היה עליהם לתופף 3 פעמים בתוף מרים שחיכה להם בקצה המסלול. והכל – תוך כדי האזנה לאחר השירים האהובים ביותר: "חברים מכל מיני צבעים" בשירתה של שרית חדד.

התחלנו בוקר מלא מוסיקה: "הטרומבון הצוחק" מאת פילמור, "החייל הקטן" מאת נינו רוטה, "מארש" מתוך "מפצח האגוזים" מאת צ'ייקובסקי, "הבלונדיני עם הנעל השחורה" מאת זמפיר, "מארש תורכי" מאת מוצארט

ו – "טריש טרש" מאת שטראוס – אותו הציגו הבנים בנפרד והבנות בנפרד.

זמן חצר ויצירה: הילדים הכינו דף עבודה שמתרגל את האות "ק". הדף בקלסרים.

מפגש הצהרים: התחלנו עם "ריקוד סלבי" מאת דבוז'אק, המשכנו עם "מטייל אני לבד", וסיימנו באליפות הבנים נגד הבנות על פי הדיקלום "יחפים נצעד בחול".

יום ב מפגשון: שגרת בוקר.

מפגש הבוקר: חזרות למסיבה ...

זמן חצר ויצירה: דף עבודה שמתרגל את האות "ר".

מפגש הצהרים: ברוח הקיץ התחלנו עם המוסיקה האירית מתוך "להעיר את נד", המשכנו עם "דג קטן בים" (השיר עם הכריש...), וסיימנו באליפות ים-יבשה נהדרת!

יום ג יום חופשי

יום ד מפגשון: שגרת בוקר, ומייד לאחריה – ארוחת הבוקר וחוג יוגה מוקדם במיוחד!

מפגש הבוקר: מייד לאחר ארוחת הבוקר הגיע גיא, מדריך היוגה, כדי להעביר שיעור אחרון לילדים.

בסיום החוויה ערכנו חזרות למסיבה ...

מפגש הצהרים: מפגש שכולו מוסיקה: "הטרומבון הצוחק" מאת פילמור, "מארש" מתוך "מפצח האגוזים" של צ'ייקובסקי, "הבלונדיני עם הנעל השחורה" מאת זמפיר, ו"ריקוד סלבי" של דבוז'אק.

לא יכולנו להתאפק, והילדים ביקשו ש"אוציא להם את המיץ", ולכן השמעתי להם את היצירה האירית מתוך "להעיר את נד", וקבוצת הבנים פעלה בנפרד, ולאחר מכן קבוצת הבנות – היה מקסים!

יום ה מפגשון: שגרת בוקר נעימה.

מפגש הבוקר: מסיבת יום הולדת 5 ל נטע! מזל טוב לחמודה ולמשפחה!!

זמן חצר ויצירה: הילדים קיבלו דף ובו אקווריום ולצידו 5 דגים ממוספרים מ- 1 ועד 5.

היה עליהם לגזור את האקווריום ואת הדגים, לצבוע אותם אם רוצים, ולהדביקם על גבי בריסטול. יצא מקסים! מחר תמצאו את העבודות בקלסרי הילדים.

מפגש הצהרים: התחלנו עם הנעימה הסקוטית, שאת צליליה מזמן לא שמענו, המשכנו עם המנגינה המתנגנת ועוצרת, וסיימנו באליפות שמשלבת את המשחקים "ים יבשה" ו"כסאות מוסיקליים".

הורי השבת האחרונים לשנה יפה זו יהיו: שני לוי + אמיר

ביום שישי נחגוג מסיבת יום הולדת 4 ליואב יוגב! מזל טוב לחמוד ולמשפחתו!!

מסיבת סוף השנה תתקיים ביום א' ה- 7/8 בשעה 18:00!!

ביום זה יסתיים יום הלימודים בגן בשעה 13:00.

אנא הגיעו לאסוף את הילדים בזמן, על מנת שנוכל להתארגן בזמן לקראת המסיבה.