הורים יקרים,
יום א – מפגשון הבוקר: המשכנו בהצלחה בחתימת הבוקר, ואין ספק שהילדים גם נהנים מכך וגם לומדים לאט לאט לרשום את שמם. כמובן בחרנו תורני בוקר תוך ספירה בדילוגים זוגיים (עדיין לא קראתי בשם זה) עד 20 ומ- 20, עסקנו באוריינות שמות הילדים לפי האות האחרונה בשמם (הם נקראו ללוח לפי מילה שמתחילה באות האחרונה של שמם, והיה עליהם לזהות אותה ולהבין שזוהי האות האחרונה בשמם), בדקנו את מזג האויר ההפכפך, פתחנו את הדלת עם המפתח, וזכרנו מהם הכללים לפתיחת דלת מוצלחת במפתח, וכמובן עדכנו את לוח השנה העברי ומנינו כמה ימים עברו מתחילת החודש, כלומר ערכנו את ההקבלה המספרים לאותיות הסופרות את ימי החודש.
שמחתי לראות שלמרות מזג האויר הקר שהיה אתמול סיפרו לי הילדים על חוויות השבת שלהם, ושהיו בעיקר ביקורים אצל הסבים והסבתות וגם טיול בפארקים כאלו ואחרים.
ערן סיפר על חגיגת הבר מצווה של אחיו הגדול יהב, שהתקיימה אתמול בבית הכנסת, ותמשך מחר בכותל המערבי שבירושלים. איחלנו לו ולמשפחתו מזל טוב, ושמחנו בשמחתו! הוא גם הביא סוכריות לחלק לילדים על מנת לשתפם בחגיגה המשפחתי, מה ששימח מאוד את כולם!
נעם סיפר על טיול סוף שבוע שערך עם משפחתו ממש בגבול הצפון בקיבוץ "הגושרים", ותיאר ביקור בנחל דן המשגע ובחרמון! כמו כן הוא סיפר על מסלול "עמק הנהר הנעלם" קיבוץ הגושרים. נשמע מומלץ מאוד!!
מפגש הבוקר: התחלנו לבקשת הילדים עוד מיום שישי עם "מה נשתנה" ואחר כך שוחחנו על השיר "אחד מי יודע?". ביררנו מה מסמל כל מספר, מה המשמעות, הכרנו למדנו ונהננו מאוד! לאחר מכן שרנו כמובן את השיר בביצוע מקסים ומרגש של ... סבלימינל!
סיימנו מפגש נהדר עם יצירה:
הילדים קיבלו דף חלק, מדבקות עם סמלי צלחת הפסח וטוש צבעוני, וביחד למדנו לצייר את צלחת הפסח: ראשית ציירנו מעגל גדול שהוא למעשה הצלחת עצמה, לאחר מכן ציירנו במרכזה עיגול קטן יותר, בו נדביק את המדבקה עם ציור המצות, ומסביב ציירנו עוד 5 עיגולים עליהם הדבקנו אחר כך את מדבקות תכולת הצלחת.
היה כיף וחשוב לתרגול המוטוריקה העדינה.
זמן חצר ויצירה: סיימתי עם הילדים את העבודה של התאמת הכמות למספר.
מפגש הצהרים: התחלתי עם שיר הברווזיים, וכל הילדים שהגרביים היו במגירתם הוזמנו להשתתף. במקביל נתתי לשני ילדים את הברווזיים שלי – לכל ילד גרב אחת, וביחד היו אמורים לשתף פעולה ולהציג את הצגת הברווזיים. היה מהנה מאוד! כל מי שלא היו לו ברווזיים – הוזמן יחד איתי להציג בעזרת הידיים!
סיימנו את המפגש עם ספר מקסים שהביא עידו, שעניין אותנו מאוד וגם תרם לתרגול השפה העברית הנכונה:
"ככה זה בעברית" מאת דתיה בן דור.
יום ב – מפגשון הבוקר: התחלתי בערבוב כל השלטים על גבי לוח ימות השבוע ומכות מצרים, ולאחר מכן הזמנתי שני ילדים לסדרם. זה לקח מעט זמן, וחברים הגיעו לסייע בהמשך, ושינוס המותניים הקבוצתי היה יוצא מן הכלל וכמובן מוצלח מאוד!
שמחתי לראות שילדים הביאו בקבוקי מים לטיול המיחזור העתידי שלנו, אחד הילדים פתח את דלת היציאה לחצר עם המפתח, בחרנו תורני בוקר, בדקנו את מצב מזג האויר וכמובן עדכנו את לוח השנה העברי, ומנינו את ימיו במספרים ולא רק באותיות.
בזמן שתורני הבוקר סידרו את שולחנות הארוחה עברנו ללוח השמות ותרגלנו אוריינות שמות הילדים לפי האות האחרונה בשמם.
מפגש הבוקר: התחלנו בשיחה ערה על סדר הפסח הצפוי לנו בגן ביום שני הבא: שוחחנו על החולצה הלבנה שנלבש כולנו ועל המאכלים שאבקשם להביא. לאחר מכן חשבנו ביחד למה אפשר להמיר את אלה שהילדים פחות אוהבים, שכן אין שום הגיון בלבקש מהם להביא מאכלים שלא יאכלו, ושלא יגרמו להם הנאה.
כמעט כל הילדים אוהבים ביצה קשה, כך שפריט זה אינו בעייתי. הצעתי לאלה שאינם אוהבים זאת להביא חביתה במקום!
את תפוח האדמה המבושל החלפנו ב... מעט צ'יפס! (משקית קנויה – לא צריך את כל השקית – באמת רק מעט מתוכה), כשאנו מבינים שהצ'יפס עשוי מתפוח אדמה.
את החסה החלפנו במלפפון – והחרוסת הפכה (לגמרי ביוזמת הילדים אגב) למעט פירות יבשים!
המשכנו עם שירי פסח: "שמחה רבה" + "עבדים היינו", ומייד עברנו לאוריינות המילים: "פסח", "אביב" ו"ניסן".
היה פשוט נהדר! הילדים שולטים היטב באותיות המרכיבות, מבינים את ההגיון ברצף האותיות ליצירת כל מילה, וכמובן אינם חוששים לבקש סיוע אם אינם יודעים. תמיד יש את השמחים לבוא ולעזור, מה עוד שכך כל הילדים שמחים להשתתף, כי הם יודעים שגם אם לא ידעו משהו – יבואו לעזור להם.
סיימנו את המפגש בהכנת לחמניות כשרות לפסח! לפני כמה ימים שוחחנו על כך שלא כולם אוהבים לאכול מצות, וסיפרתי להם שאפשר לאכול לחמניות כשרות לפסח. השמחה היתה רבה!
הצגתי בפניהם את החומרים הדרושים להכנת הבצק, וגם סיפרתי איך בדיוק מכינים אותו. כמובן נתתי לילדים לנסות ולהסביר מה עושה את הבצק הזה כשר לפסח בניגוד לבצק של חלה לשבת למשל.
הילדים היו יצירתיים מאוד בהכנת לחמניות הפסח שלהם, וראיתי דוגמאות של אוזן המן, שבלול, רמזור, פרצוף וכו'.
זמן חצר ויצירה: שיחקנו בחצר.
מפגש הצהרים: לאחר ארוחת הצהרים טעמנו את הלחמניות שהכנו. היו שאהבו אותן והיו שלא. שמחתי לראות שכל הילדים הסכימו לטעום. זה כבר שלב אחד קדימה!
המפגש התחיל בהצגה של הברווזיים: מי שהיה לו זוג ברווזיים במגירה – הגיע להציג, והשאר הציגו בכאילו עם כפות ידיהם הריקות. עדן נתנה לי רעיון מקסים, שבא לגמרי ממנה: היא חלקה את הברווזיים שלה עם חבר, כך שלכל אחד מהם היתה גרב אחת, וכך הם הציגו ביחד.
הצעתי לאלה שהביאו ברווזיים (רק למי שרצה כמובן) לחלוק את שלו עם חבר נוסף, והיה נהדר לראות את ההענות.
שרנו את השיר כמה פעמים כשכל הילדים בסופו של דבר מציגים את השיר עם הברווזיים שקיבלו בהשאלה מחבריהם.
סיימנו באליפות ים-יבשה, וראינו שאוריה ועומר נשארו האלופים שלנו, ואליהם התווספה מיקה, שהוכיחה כישורי ריכוז לאורך כל זמן המשחק, וכך ניצחה!
המטרה היא, ועליה אני חוזרת בכל רגע בזמן האליפות, היא להקשיב למילות השיר, להתרכז בהם ולחשוב: אם שומעים "ים" – צריך לקפוץ לתוך החישוק. אם שומעים "יבשה" – יוצאים ממנו החוצה. צריך להיות מרוכזים כל הזמן, ולהשתמש בו זמנית גם באוזניים וגם בראש. מי שמצליח לעשות זאת לאורך זמן – כמובן מנצח ומחזיק מעמד לאורך כל האליפות.
יום ג – מפגשון הבוקר: התחלנו עם השיר "ארבעת האחים" מאת נעמי שמר ("ביום בהיר ונהדר יצאו מתוך ההגדה חכם ותם, רשע גדול וזה שלא ידע לשאול"). האזנו לו, הכרנו אותו ושוחחנו על המשמעות של 4 האחים מבחינה אוניברסלית. בדיוק נכנס איתי סספורטס עם הגדה לפסח, ולאחר שהתפעלנו ממנה, הראיתי להם שישנו גם בהגדה שיר על 4 האחים הללו, ולכבוד סדר הפסח בגן ובבית – יהיה נחמד להכירו ולשיר אותו.
טעמנו גם חרוסת טעימה מאוד העשויה מתמרים ומאגוזים שהכינה אמה של מירב (הילדים פשוט ליקקו את האצבעות), ובהזדמנות זו גם ... סלרי (שהוא בעצם הכרפס בליל הסדר). לא תאמינו – אבל רובם ממש אהבו את הסלרי!
כרגיל עדכנו את התאריך העברי, בחרנו תורני בוקר, בדקנו את מצב מזג האויר ושוחחנו על היצירה העתידה להיום:
משה בתיבה.
מפגש הבוקר: המפגש התחיל עם שירים לקראת סדר הפסח בגן: "מה נשתנה", "אחד אלוהינו" ו"ארבעת האחים". שרנו גם את "שמחה רבה", ואז התמסרנו בכדור.
זמן חצר ויצירה: הילדים הכינו יצירה מקסימה של משה בתיבה (או כפי שאנו מכנים אותו: מושיקו בתיבה ...). תוכלו לראות את העבודה היפה בגן.
מפגש הצהרים: קראנו 2 סיפורי פסח נהדרים וקלאסיים מאת לוין קיפניס:
"כוסו של אליהו" ו"אגוז של זהב" .
הילדים ממש אהבו את הסיפורים, ושוחחנו עליהם מעט. סיימנו בקריאת סיפורם של דוד וגולית אותו הביא נעם לגן.
יום ד – יום חופשי
יום א – מפגשון הבוקר: המשכנו בהצלחה בחתימת הבוקר, ואין ספק שהילדים גם נהנים מכך וגם לומדים לאט לאט לרשום את שמם. כמובן בחרנו תורני בוקר תוך ספירה בדילוגים זוגיים (עדיין לא קראתי בשם זה) עד 20 ומ- 20, עסקנו באוריינות שמות הילדים לפי האות האחרונה בשמם (הם נקראו ללוח לפי מילה שמתחילה באות האחרונה של שמם, והיה עליהם לזהות אותה ולהבין שזוהי האות האחרונה בשמם), בדקנו את מזג האויר ההפכפך, פתחנו את הדלת עם המפתח, וזכרנו מהם הכללים לפתיחת דלת מוצלחת במפתח, וכמובן עדכנו את לוח השנה העברי ומנינו כמה ימים עברו מתחילת החודש, כלומר ערכנו את ההקבלה המספרים לאותיות הסופרות את ימי החודש.
שמחתי לראות שלמרות מזג האויר הקר שהיה אתמול סיפרו לי הילדים על חוויות השבת שלהם, ושהיו בעיקר ביקורים אצל הסבים והסבתות וגם טיול בפארקים כאלו ואחרים.
ערן סיפר על חגיגת הבר מצווה של אחיו הגדול יהב, שהתקיימה אתמול בבית הכנסת, ותמשך מחר בכותל המערבי שבירושלים. איחלנו לו ולמשפחתו מזל טוב, ושמחנו בשמחתו! הוא גם הביא סוכריות לחלק לילדים על מנת לשתפם בחגיגה המשפחתי, מה ששימח מאוד את כולם!
נעם סיפר על טיול סוף שבוע שערך עם משפחתו ממש בגבול הצפון בקיבוץ "הגושרים", ותיאר ביקור בנחל דן המשגע ובחרמון! כמו כן הוא סיפר על מסלול "עמק הנהר הנעלם" קיבוץ הגושרים. נשמע מומלץ מאוד!!
מפגש הבוקר: התחלנו לבקשת הילדים עוד מיום שישי עם "מה נשתנה" ואחר כך שוחחנו על השיר "אחד מי יודע?". ביררנו מה מסמל כל מספר, מה המשמעות, הכרנו למדנו ונהננו מאוד! לאחר מכן שרנו כמובן את השיר בביצוע מקסים ומרגש של ... סבלימינל!
סיימנו מפגש נהדר עם יצירה:
הילדים קיבלו דף חלק, מדבקות עם סמלי צלחת הפסח וטוש צבעוני, וביחד למדנו לצייר את צלחת הפסח: ראשית ציירנו מעגל גדול שהוא למעשה הצלחת עצמה, לאחר מכן ציירנו במרכזה עיגול קטן יותר, בו נדביק את המדבקה עם ציור המצות, ומסביב ציירנו עוד 5 עיגולים עליהם הדבקנו אחר כך את מדבקות תכולת הצלחת.
היה כיף וחשוב לתרגול המוטוריקה העדינה.
זמן חצר ויצירה: סיימתי עם הילדים את העבודה של התאמת הכמות למספר.
מפגש הצהרים: התחלתי עם שיר הברווזיים, וכל הילדים שהגרביים היו במגירתם הוזמנו להשתתף. במקביל נתתי לשני ילדים את הברווזיים שלי – לכל ילד גרב אחת, וביחד היו אמורים לשתף פעולה ולהציג את הצגת הברווזיים. היה מהנה מאוד! כל מי שלא היו לו ברווזיים – הוזמן יחד איתי להציג בעזרת הידיים!
סיימנו את המפגש עם ספר מקסים שהביא עידו, שעניין אותנו מאוד וגם תרם לתרגול השפה העברית הנכונה:
"ככה זה בעברית" מאת דתיה בן דור.
יום ב – מפגשון הבוקר: התחלתי בערבוב כל השלטים על גבי לוח ימות השבוע ומכות מצרים, ולאחר מכן הזמנתי שני ילדים לסדרם. זה לקח מעט זמן, וחברים הגיעו לסייע בהמשך, ושינוס המותניים הקבוצתי היה יוצא מן הכלל וכמובן מוצלח מאוד!
שמחתי לראות שילדים הביאו בקבוקי מים לטיול המיחזור העתידי שלנו, אחד הילדים פתח את דלת היציאה לחצר עם המפתח, בחרנו תורני בוקר, בדקנו את מצב מזג האויר וכמובן עדכנו את לוח השנה העברי, ומנינו את ימיו במספרים ולא רק באותיות.
בזמן שתורני הבוקר סידרו את שולחנות הארוחה עברנו ללוח השמות ותרגלנו אוריינות שמות הילדים לפי האות האחרונה בשמם.
מפגש הבוקר: התחלנו בשיחה ערה על סדר הפסח הצפוי לנו בגן ביום שני הבא: שוחחנו על החולצה הלבנה שנלבש כולנו ועל המאכלים שאבקשם להביא. לאחר מכן חשבנו ביחד למה אפשר להמיר את אלה שהילדים פחות אוהבים, שכן אין שום הגיון בלבקש מהם להביא מאכלים שלא יאכלו, ושלא יגרמו להם הנאה.
כמעט כל הילדים אוהבים ביצה קשה, כך שפריט זה אינו בעייתי. הצעתי לאלה שאינם אוהבים זאת להביא חביתה במקום!
את תפוח האדמה המבושל החלפנו ב... מעט צ'יפס! (משקית קנויה – לא צריך את כל השקית – באמת רק מעט מתוכה), כשאנו מבינים שהצ'יפס עשוי מתפוח אדמה.
את החסה החלפנו במלפפון – והחרוסת הפכה (לגמרי ביוזמת הילדים אגב) למעט פירות יבשים!
המשכנו עם שירי פסח: "שמחה רבה" + "עבדים היינו", ומייד עברנו לאוריינות המילים: "פסח", "אביב" ו"ניסן".
היה פשוט נהדר! הילדים שולטים היטב באותיות המרכיבות, מבינים את ההגיון ברצף האותיות ליצירת כל מילה, וכמובן אינם חוששים לבקש סיוע אם אינם יודעים. תמיד יש את השמחים לבוא ולעזור, מה עוד שכך כל הילדים שמחים להשתתף, כי הם יודעים שגם אם לא ידעו משהו – יבואו לעזור להם.
סיימנו את המפגש בהכנת לחמניות כשרות לפסח! לפני כמה ימים שוחחנו על כך שלא כולם אוהבים לאכול מצות, וסיפרתי להם שאפשר לאכול לחמניות כשרות לפסח. השמחה היתה רבה!
הצגתי בפניהם את החומרים הדרושים להכנת הבצק, וגם סיפרתי איך בדיוק מכינים אותו. כמובן נתתי לילדים לנסות ולהסביר מה עושה את הבצק הזה כשר לפסח בניגוד לבצק של חלה לשבת למשל.
הילדים היו יצירתיים מאוד בהכנת לחמניות הפסח שלהם, וראיתי דוגמאות של אוזן המן, שבלול, רמזור, פרצוף וכו'.
זמן חצר ויצירה: שיחקנו בחצר.
מפגש הצהרים: לאחר ארוחת הצהרים טעמנו את הלחמניות שהכנו. היו שאהבו אותן והיו שלא. שמחתי לראות שכל הילדים הסכימו לטעום. זה כבר שלב אחד קדימה!
המפגש התחיל בהצגה של הברווזיים: מי שהיה לו זוג ברווזיים במגירה – הגיע להציג, והשאר הציגו בכאילו עם כפות ידיהם הריקות. עדן נתנה לי רעיון מקסים, שבא לגמרי ממנה: היא חלקה את הברווזיים שלה עם חבר, כך שלכל אחד מהם היתה גרב אחת, וכך הם הציגו ביחד.
הצעתי לאלה שהביאו ברווזיים (רק למי שרצה כמובן) לחלוק את שלו עם חבר נוסף, והיה נהדר לראות את ההענות.
שרנו את השיר כמה פעמים כשכל הילדים בסופו של דבר מציגים את השיר עם הברווזיים שקיבלו בהשאלה מחבריהם.
סיימנו באליפות ים-יבשה, וראינו שאוריה ועומר נשארו האלופים שלנו, ואליהם התווספה מיקה, שהוכיחה כישורי ריכוז לאורך כל זמן המשחק, וכך ניצחה!
המטרה היא, ועליה אני חוזרת בכל רגע בזמן האליפות, היא להקשיב למילות השיר, להתרכז בהם ולחשוב: אם שומעים "ים" – צריך לקפוץ לתוך החישוק. אם שומעים "יבשה" – יוצאים ממנו החוצה. צריך להיות מרוכזים כל הזמן, ולהשתמש בו זמנית גם באוזניים וגם בראש. מי שמצליח לעשות זאת לאורך זמן – כמובן מנצח ומחזיק מעמד לאורך כל האליפות.
יום ג – מפגשון הבוקר: התחלנו עם השיר "ארבעת האחים" מאת נעמי שמר ("ביום בהיר ונהדר יצאו מתוך ההגדה חכם ותם, רשע גדול וזה שלא ידע לשאול"). האזנו לו, הכרנו אותו ושוחחנו על המשמעות של 4 האחים מבחינה אוניברסלית. בדיוק נכנס איתי סספורטס עם הגדה לפסח, ולאחר שהתפעלנו ממנה, הראיתי להם שישנו גם בהגדה שיר על 4 האחים הללו, ולכבוד סדר הפסח בגן ובבית – יהיה נחמד להכירו ולשיר אותו.
טעמנו גם חרוסת טעימה מאוד העשויה מתמרים ומאגוזים שהכינה אמה של מירב (הילדים פשוט ליקקו את האצבעות), ובהזדמנות זו גם ... סלרי (שהוא בעצם הכרפס בליל הסדר). לא תאמינו – אבל רובם ממש אהבו את הסלרי!
כרגיל עדכנו את התאריך העברי, בחרנו תורני בוקר, בדקנו את מצב מזג האויר ושוחחנו על היצירה העתידה להיום:
משה בתיבה.
מפגש הבוקר: המפגש התחיל עם שירים לקראת סדר הפסח בגן: "מה נשתנה", "אחד אלוהינו" ו"ארבעת האחים". שרנו גם את "שמחה רבה", ואז התמסרנו בכדור.
זמן חצר ויצירה: הילדים הכינו יצירה מקסימה של משה בתיבה (או כפי שאנו מכנים אותו: מושיקו בתיבה ...). תוכלו לראות את העבודה היפה בגן.
מפגש הצהרים: קראנו 2 סיפורי פסח נהדרים וקלאסיים מאת לוין קיפניס:
"כוסו של אליהו" ו"אגוז של זהב" .
הילדים ממש אהבו את הסיפורים, ושוחחנו עליהם מעט. סיימנו בקריאת סיפורם של דוד וגולית אותו הביא נעם לגן.
יום ד – יום חופשי
יום ה – מפגשון הבוקר: בוקר מקסים נוסף התחיל בגננו עם ההתנהלות הרגילה שלנו טרם פתיחת הספריה:
בדקנו את מזג האויר, עדכנו את לוח השנה העברי וגם מנינו את ימות החודש במספרים ולא רק באותיות, בחרנו תורני בוקר וגם ספרנים, וכמובן נבחר ילד חמוד נוסף לפתוח בהצלחה את דלת היציאה לחצר.
בדקנו מי נמצא בגן ומי חסר – וכמה ילדים אז נמצאים בגן (חישבנו באמצעות האצבעות).
ואז פתחנו את הספריה בשמחה רבה.
בסיום הספריה, בשעה שתורניות הבוקר החרוצות סידרו את שולחנות האוכל – קראתי לילדים ספור מתוק ומקסים שהביא נעם לגן: "עוד נשיקה ודי" מאת נאוה גייזנברג.
מפגש הבוקר: התחלנו עם שירי בוקר: "לתקרה... לרצפה", "פעלולי גן", ואם כבר היינו בסימן בוקר עירני וקופצני – כבר שרנו את "עבדים היינו" במרץ רב! עברנו לשיר ימות השבוע, שהילדים אוהבים כל כך, ושרנו אותו פעמיים (גם נבחרו פעמיים ילדים להציג את השיר עם לוחות ימות השבוע).
לאחר השיר-ריקוד "מטייל אני לבד", קראנו סיפור נוסף, והפעם אחד שהביא איתי סספורטס:
"איתמר מטייל על קירות" מאת דוד גרוסמן
משם יצאנו לטיול מיחזור פורה במיוחד בזכות ההענות העצומה של כולכם והירתמותכם לנושא: תודה על כל הבקבוקים ועל המיכלים השונים מפלסטיק. נהננו מאוד להשליכם לפח המיחזור ושוב לדון ולדבר על כל הנושא.
זמן חצר ויצירה: סיימנו את יצירת "משה בתיבה".
מפגש הצהרים: התחלנו את המפגש שוב עם ספור מקסים, והפעם אחד שהביאה הדר לגן, שעורר אותנו לשיחה ערה ומעניינת בנושא בקשת הסליחה גם כשעושים משהו שלא בכוונה:
"אני ממש מצטער" מסדרת פו הדב בתרגומה של סיגל גפן מאנגלית.
סיימנו כמובן עם תזכורת לגבי ספורי התנ"ך מהתקופה האחרונה, והיום סיפרתי את ספורו של אברהם אבינו המחפש כלה לבנו יצחק, ושולח את עבדו אליעזר לאור כשדים לחפש שם כלה ראויה – וכמובן איך פגש ברבקה ובחר דווקא בה לכלה ליצחק.
הורי השבת ביום שישי יהיו: אמתי ולליב.
הודעות:
*** אחרי פסח אערוך פגישות אישיות איתכם ההורים על מנת לעדכן אתכם לגבי הילדים
והתהליך אותו עברו מאז תחילת השנה. בהמשך אתלה דף על לוח ההורים עם מועדים בהם
אוכל לפגוש בכם, ותוכלו לרשום את שמותיכם. פרטים בהמשך!
*** ביום ראשון נערוך ניקיון פסח יסודי בגן, והילדים ינקו את כיסאותיהם ואת מגירותיהם.
*** ביום שני, 6/4 נערוך בגן סדר פסח המותאם לילדים – ללא השתתפות ההורים.
אבקש לשלוח את הילדים לבושים בחולצה לבנה וכן מצויידים ב:
1. ביצה קשה
2. תפוח אדמה מבושל ומקולף או תפוח עץ מקולף (למי שלא אוהב תפוח אדמה)
3. חרוסת (כל אחד יבחר עם ילדו את זו הטעימה ביותר לטעם הילד)
***חופשת חג הפסח תתחיל ביום ג, ה- 7/4 ותמשך עד יום ד, 15/7.
נפגשים בחזרה בגן ביום ה, 16/4.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה