הורים יקרים,
יום א – מפגשון הבוקר: התחלנו את הבוקר בצורה שונה: עדיין אוריינות שמות, אבל הפעם פיזרתי על הלוח אותיות שונות, ועל הילדים היה להדביק את שמם מתחת לאות שגם מתחילה את שמו. למשל: שמי הודבק מתחת לאות "ר". הילדים קלטו זאת מהר מאוד, ולאחר כמה דוגמאות, הם קמו בשמחה והדביקו.
כל מי שהיה זקוק לעזרה זכה לשפע חברים ששמחו מאוד לאתגר. בהזדמנות זו הכרנו את שמות האותיות, והפננו את תשומת ליבנו לאותיות המרכיבות את שמנו.
כמובן בחרנו גם תורני בוקר, הסברתי לילדים על היצירה שנתחיל היום, והצגתי בפניהם את השיר שנשיר היום.
מפגש הבוקר: התחלנו עם שירי בוקר, ועברנו לדיקלום חדש ויפה בעזרת עלה שלכת:
עלה אחד קטן תלוי על הענף × 2
פתאום נושבת רוח, רוח חזקה × 2
והעלה לאט לאט נופל לאדמה × 2
המשכנו עם שירי סתיו שאנו מכירים, וגם למדנו שיר חדש (שלמעשה הילדים הכירו מהשנה שעברה). נוספנו לו תנועות די מורכבות בעזרת בקבוקון גשם (=בקבוקון אקטימל ממולא באורז...), ואני חייבת לציין שהילדים קיבלו ממני כולם ציון 10 עגול ונלהב על יכולתם להסתגל כה מהר לתנועות המורכבות והמשתנות במהירות. הם אהבו את השיר ונהנו ממנו, והיה כיף גדול עם האביזר החדש!
באותה הזדמנות סיפרתי לילדים את המשמעות של השיר, שחילזון יוצא החוצה עם הגשם, וגם הסברתי מדוע. הילדים שיתפו פעולה, ונתנו לי הסברים הגיוניים משלהם.
חילזון
א. חילזון, תגיד לי חילזון, איך מטיפה אחת אתה מפסיק לישון
כן, תגיד לי, חילזון, (× 2) איך מטיפה אחת אתה מפסיק לישון
כי הגשם הראשון שוב דופק הוא חילזון,
והמים הקרירים צוננים, מעוררים.
חילזון די לישון! (× 2)
ב. חילזון, תגיד לי, חילזון כיצד אתה זוחל לאט לכל מקום (× 2)
כשהגשם הראשון מטפטף בכל מקום אל המים בשלולית על
רגליי שוב מחליק
חילזון, די לישון! חילזון די לישון!
ג. חילזון, תגיד לי, חילזון, בקונכיה שלך היש גם לי מקום
כן, תגיד לי, חילזון, בקונכיה שלך היש גם לי מקום
איך לילד הקטון יש בראש כזה בלבול, איך יהיה לך מקום היי זה
בית או שבלול?
חילזון די לישון! חילזון די לישון!
את הבקבוקון החזרנו לשקית בעזרת השיר של צבעי הבגדים, וקיבלנו את פניה של איריס, המורה למוסיקה.
זמן חצר ויצירה: התחלנו היום יצירה מקסימה במיוחד, כשהדגש בה הוא על מוטוריקה עדינה: גזירה, וכן על הקשבה להוראות, ועקיבה אחריהן.
הילדים צריכים כולם לגזור 11 טיפות גשם חייכניות וכחולות מתוך דף, ואחר כך להדביק 6 מהן על גבי ענן כחול, ואת השאר הדבקתי אני בעזרת חוטי כסף כשהן תלויות על הענן, ונדמה שיורד מהענן גשם שמח ...
אתם מוזמנים להנות יחד איתנו מהיצירה היפה, שנתלתה בגן על גבי החוטים בחלל החדר.
מפגש הצהרים: התחלנו עם סיפורי שבת של כמה מהילדים:
אוריה סיפרה על ביקור משפחתה בכותל המערבי בירושלים, וזו כמובן היתה הזדמנות לשוחח שוב על מיקומה של ירושלים.
איתי ס. סיפר לנו על הפיקניק שערך עם הוריו.
מעין לוינטל סיפר על ביקורו לא רחוק משם, בעין חמד.
מעין ג. סיפרה על טיול יפה שערכה עם משפחתה בנחל הירקון בסמוך לישוב נווה ירק ועל מטעי האפרסמונים שפגשה בדרך.
עומר סיפר על טיול של יומיים בצפון במושב רמות ליד הכינרת, וכן על טיול בנהר הירדן.
כיף גדול לכולנו להקשיב לסיפורים, להתוודע למקומות יפים בארצנו, ולהרגיש כאילו היינו שם!
תודה להורים האמורים על שיתופנו בחוויותיהם!
המשכנו עם השיר-ריקוד שכל כך מצליח לילדים וגם אהוב עליהם: "מטייל אני לבד". המוטוריקה המורכבת נקלטה סוף סוף יפה אצל רוב רובם, ואני דואגת לצוות ילד שמצליח לילד שמצליח פחות, וכך כולם לומדים את התנועות. פשוט מקסים ומהנה!
לאחר מכן הכרתי לילדים ריקוד חדש (שמוכר היטב לילדים מהשנה שעברה, ולכן הם עזרו לי להציגו בפני הילדים, וללמד אותם את התנועות) בשם "סובבו". השיר היה הצלחה אדירה, ובכלל היה כיף במפגש זה לשיר ולרקוד!
סיימנו עם הספור אותו סיפרו למעשה בעל פה הילדים: "הגמד והפטרייה".
יום ב – מפגשון הבוקר: התחלנו את המפגשון כמובן באוריינות שמות הילדים, והילדים שוב הצטרכו לבדוק באיזו אות מתחיל שמם, ולפי זה להדביק את שמם מתחת לאות המתאימה.
כמו כן בחרנו תורני בוקר ובדקנו מה מזג האויר, שלאחרונה אינו משתנה, ונשאר בהיר מאוד!
מפגש הבוקר: התחלנו בהתמסרות בכדור, והילדים היו להוטים להתרכז בכדור, ולהצליח לתופסו. פעילות פשוטה זו מסייעת לילדים לשמור על ריכוז, ללמוד כיצד לתפוס כדור ולהשליכו חזרה, ובכך לווסת את כוחם לפי הצורך, שומרים על תיאום עין-יד, וכמובן מתרגלים את גופם.
המשכנו עם השיר "עננים", שללא ספק הוא מבין ה"להיטים" הגדולים שלנו.
שיר ימות השבוע הגיע אחריו, ובעזרתו אנו ממשיכים להבין את סדר ימות השבוע, איזה יום קודם לאיזה יום, ולאט לאט מכירים את צורת המילה של כל יום.
הילדים גם לומדים להניף את השלטים של ימות השבוע בזמן המתאים לפי השיר, ולהתרכז בהתאם.
שיר הבוקר של התרנגול שימח מאוד את הילדים, מאחר וזהו "להיט" נוסף שהילדים אוהדים מאוד!
המשכנו בהצגה של כשליש מהילדים לשיר "חבורת עלעלים", והיה פשוט שמח ומשמח!
ברוח הסתיו המשכנו עם השיר החדש של החילזון, אותו הצגנו כולנו בעזרת בקבוקוני הגשם, וכן עם הדיקלום החדש שכתבתי לכם אתמול.
סיימנו עם משחק אורייני למילה "סתיו".
זמן חצר ויצירה: המשכנו עם יצירת טיפות הגשם החייכניות בענן.
מפגש הצהרים: התחלנו עם שיר מפגש שמח מאת דתיה בן דור, והמשכנו עם חוקי הספריה, אותה נפתח ביום חמישי באופן רישמי.
לאחר מכן רקדנו את הריקוד החדש אותו למדנו אתמול: "סובבו", וסיימנו בקריאת סיפור אותו הביאה אוריה: "צב על הגב" מאת שרית דרשן.
יום ג – מפגשון הבוקר: הילדים הדביקו את שמם מתחת לאות המציינת את תחילת שמם. הם הגיעו ללוח לפי שיר צבע הבגדים, והצליחו מאוד במשימה!
בחרנו תורני בוקר, ומייד התארגנו לארוחת בוקר ולמסיבת יום הולדתה של אוריה!
מפגש הבוקר: מסיבת יום הולדת לאוריה!
זמן חצר ויצירה: המשכנו עם היצירה של טיפות הגשם.
מפגש הצהרים: שרנו שירי מפגש שמחים שמזמן לא שרנו, רקדנו את "מטייל אני לבד" וסוף סוף פגשנו בחיפי וביוכבד, שמזמן לא ראינו! השמחה היתה רבה!
יום ד – יום חופש
יום ה – מפגשון הבוקר: איזה יום ססגוני ושמח עבר עלינו!
את הבוקר פתחנו בבחירה זריזה של תורני הבוקר, כמובן לאחר הספירה הכפולה עד 20, ומייד לאחר מכן נזכרנו בכללי הספריה, הילדים רצו להביא את תיקי הספר ממגירותיהם, ובחרנו ספרנים!
הספרנים הראשונים בספריית גן יובל היו:
עומר, ערן, יעלי ורוני.
תפקידם הראשון היה פיזור הספרים שהכנתי מבעוד מועד על גבי השולחנות (הספרים נבחרו על ידִי בקפידה), ותפקידם בהמשך היה בעיקר לשמור על השקט בספריה וכמובן לעזור למי שזקוק לעזרה.
לאחר שכל זה הסתיים, הזמנתי את מיקה ואת בן להחזיק סרט משני צידיו, בשעה שעדן קיבלה את תפקיד גזירת הסרט.
הילדים התרגשו מפני המעמד, שכן שוחחנו עליו רבות וכמובן גם על משמעותו!
אז ברגע המתאים ספרנו עד 3, ואז עדן גזרה את הסרט לקול מחיאות הכפיים של הילדים הנרגשים!
היה באמת מקסים ומרגש!!
לאחר מכן כל אחד פנה לעבודתו: הילדים פנו לבחור ספרי ספריה, והספרנים – לתפקידיהם.
אני חייבת לומר, שבשביל היום הראשון של תפעול הספריה היה באמת נהדר!
הילדים השתדלו מאוד!!
לאחר שכל אחד בחר ספר, הילדים עמדו מול כיסאי בטור עם ספריהם ותיקיהם בידם, על מנת שארשום את שם הספר שבחרו, ולאחר מכן יכלו לבחור אם לשבת לידי על הרצפה בשקט או לעזור לספרנים.
חלקם בחרו כך וחלקם אחרת, והיה מקסים לראות ילדים עוזרים אחד לשני להכניס את ספרי הספריה לתוך התיקים וכן למגירות. כל הכבוד!
בסוף התהליך אספתי את כולם לשיחה על הספריה בגן, הסברתי להם מה היה בסדר ומה קצת פחות (אבל באמת אין צורך להיות קטנוניים: הם היו באמת מקסימים!), הילדים הציעו הצעות לארגון טוב יותר, ובסופו של דבר אמרתי כי אני גאה בהם מאוד, וכי אין לי ספק שמשבוע לשבוע נראה כולנו שקל לנו יותר להתארגן, ושנזכור לשמור טוב יותר על החוקים.
כעת לכל ילד יש ספר במגירה (או בשקית על גבי תיקו בחוץ), ואתם מוזמנים לקחת את תיקי הספר עם ספרי הספריה הביתה, ולקרוא בהם עד יום חמישי הבא, אז אבקש להחזיר את ספרי הספריה והתיקים לגן.
מפגש הבוקר: הצגה של אלי פלפלי לכבוד פתיחת הספריה: "הצב של אורן".
זמן חצר ויצירה: בשל הגשם שירד, לא יצאנו לחצר, אלא שיחקנו בגן, וסיימנו עם היצירה היפה של טיפות הגשם. קצת לפני ארוחת הצהרים ישבנו ביחד על השטיח, ושוחחנו על מזג האויר שהשתנה מעט בחוץ, ובחרנו את הלוחית המתאימה לשעה זו של היום: מעונן.
מפגש הצהרים: סוף סוף מפגש!
התחלנו עם הריקוד החדש "סובבו", והסברתי להם קצת יותר בפירוט את ההגיון ואת החשיבות של השמירה על המעגל ועל אחיזת הידיים שאינה מתנתקת, וכמובן רקדנו.
לחלק הדבר קשה, אבל כמו שהצלחנו עם השיר-ריקוד "מטייל אני לבד", נצליח לאט לאט כולנו גם בזה.
המשכנו עם השיר המקסים המלווה בבקבוקוני הגשם "חילזון", והיה באמת כיף. לאחר מכן שרנו את "עננים", להיט בגננו.
רצינו להמשיך לשיר ולנגן, אבל השעה התקדמה במהירות, ורציתי לפנות זמן לקריאת ספר מתוק מאוד שהביא איתי דבי: "הצלחת שמתחת" מאת מאיר שלו. אמנם לא סיימנו לקרוא בו (הוא ספר די ארוך ...), אבל נמשיך מחר!
מחר יום שישי, יתקיים טקס קבלת השבת, וכהורי השבת יכהנו רוני ושוהם.
חגגנו השבוע מסיבת יום הולדת לאוריה וללליב! מזל טוב לחמודות ולבני משפחותיהן!
יום א – מפגשון הבוקר: התחלנו את הבוקר בצורה שונה: עדיין אוריינות שמות, אבל הפעם פיזרתי על הלוח אותיות שונות, ועל הילדים היה להדביק את שמם מתחת לאות שגם מתחילה את שמו. למשל: שמי הודבק מתחת לאות "ר". הילדים קלטו זאת מהר מאוד, ולאחר כמה דוגמאות, הם קמו בשמחה והדביקו.
כל מי שהיה זקוק לעזרה זכה לשפע חברים ששמחו מאוד לאתגר. בהזדמנות זו הכרנו את שמות האותיות, והפננו את תשומת ליבנו לאותיות המרכיבות את שמנו.
כמובן בחרנו גם תורני בוקר, הסברתי לילדים על היצירה שנתחיל היום, והצגתי בפניהם את השיר שנשיר היום.
מפגש הבוקר: התחלנו עם שירי בוקר, ועברנו לדיקלום חדש ויפה בעזרת עלה שלכת:
עלה אחד קטן תלוי על הענף × 2
פתאום נושבת רוח, רוח חזקה × 2
והעלה לאט לאט נופל לאדמה × 2
המשכנו עם שירי סתיו שאנו מכירים, וגם למדנו שיר חדש (שלמעשה הילדים הכירו מהשנה שעברה). נוספנו לו תנועות די מורכבות בעזרת בקבוקון גשם (=בקבוקון אקטימל ממולא באורז...), ואני חייבת לציין שהילדים קיבלו ממני כולם ציון 10 עגול ונלהב על יכולתם להסתגל כה מהר לתנועות המורכבות והמשתנות במהירות. הם אהבו את השיר ונהנו ממנו, והיה כיף גדול עם האביזר החדש!
באותה הזדמנות סיפרתי לילדים את המשמעות של השיר, שחילזון יוצא החוצה עם הגשם, וגם הסברתי מדוע. הילדים שיתפו פעולה, ונתנו לי הסברים הגיוניים משלהם.
חילזון
א. חילזון, תגיד לי חילזון, איך מטיפה אחת אתה מפסיק לישון
כן, תגיד לי, חילזון, (× 2) איך מטיפה אחת אתה מפסיק לישון
כי הגשם הראשון שוב דופק הוא חילזון,
והמים הקרירים צוננים, מעוררים.
חילזון די לישון! (× 2)
ב. חילזון, תגיד לי, חילזון כיצד אתה זוחל לאט לכל מקום (× 2)
כשהגשם הראשון מטפטף בכל מקום אל המים בשלולית על
רגליי שוב מחליק
חילזון, די לישון! חילזון די לישון!
ג. חילזון, תגיד לי, חילזון, בקונכיה שלך היש גם לי מקום
כן, תגיד לי, חילזון, בקונכיה שלך היש גם לי מקום
איך לילד הקטון יש בראש כזה בלבול, איך יהיה לך מקום היי זה
בית או שבלול?
חילזון די לישון! חילזון די לישון!
את הבקבוקון החזרנו לשקית בעזרת השיר של צבעי הבגדים, וקיבלנו את פניה של איריס, המורה למוסיקה.
זמן חצר ויצירה: התחלנו היום יצירה מקסימה במיוחד, כשהדגש בה הוא על מוטוריקה עדינה: גזירה, וכן על הקשבה להוראות, ועקיבה אחריהן.
הילדים צריכים כולם לגזור 11 טיפות גשם חייכניות וכחולות מתוך דף, ואחר כך להדביק 6 מהן על גבי ענן כחול, ואת השאר הדבקתי אני בעזרת חוטי כסף כשהן תלויות על הענן, ונדמה שיורד מהענן גשם שמח ...
אתם מוזמנים להנות יחד איתנו מהיצירה היפה, שנתלתה בגן על גבי החוטים בחלל החדר.
מפגש הצהרים: התחלנו עם סיפורי שבת של כמה מהילדים:
אוריה סיפרה על ביקור משפחתה בכותל המערבי בירושלים, וזו כמובן היתה הזדמנות לשוחח שוב על מיקומה של ירושלים.
איתי ס. סיפר לנו על הפיקניק שערך עם הוריו.
מעין לוינטל סיפר על ביקורו לא רחוק משם, בעין חמד.
מעין ג. סיפרה על טיול יפה שערכה עם משפחתה בנחל הירקון בסמוך לישוב נווה ירק ועל מטעי האפרסמונים שפגשה בדרך.
עומר סיפר על טיול של יומיים בצפון במושב רמות ליד הכינרת, וכן על טיול בנהר הירדן.
כיף גדול לכולנו להקשיב לסיפורים, להתוודע למקומות יפים בארצנו, ולהרגיש כאילו היינו שם!
תודה להורים האמורים על שיתופנו בחוויותיהם!
המשכנו עם השיר-ריקוד שכל כך מצליח לילדים וגם אהוב עליהם: "מטייל אני לבד". המוטוריקה המורכבת נקלטה סוף סוף יפה אצל רוב רובם, ואני דואגת לצוות ילד שמצליח לילד שמצליח פחות, וכך כולם לומדים את התנועות. פשוט מקסים ומהנה!
לאחר מכן הכרתי לילדים ריקוד חדש (שמוכר היטב לילדים מהשנה שעברה, ולכן הם עזרו לי להציגו בפני הילדים, וללמד אותם את התנועות) בשם "סובבו". השיר היה הצלחה אדירה, ובכלל היה כיף במפגש זה לשיר ולרקוד!
סיימנו עם הספור אותו סיפרו למעשה בעל פה הילדים: "הגמד והפטרייה".
יום ב – מפגשון הבוקר: התחלנו את המפגשון כמובן באוריינות שמות הילדים, והילדים שוב הצטרכו לבדוק באיזו אות מתחיל שמם, ולפי זה להדביק את שמם מתחת לאות המתאימה.
כמו כן בחרנו תורני בוקר ובדקנו מה מזג האויר, שלאחרונה אינו משתנה, ונשאר בהיר מאוד!
מפגש הבוקר: התחלנו בהתמסרות בכדור, והילדים היו להוטים להתרכז בכדור, ולהצליח לתופסו. פעילות פשוטה זו מסייעת לילדים לשמור על ריכוז, ללמוד כיצד לתפוס כדור ולהשליכו חזרה, ובכך לווסת את כוחם לפי הצורך, שומרים על תיאום עין-יד, וכמובן מתרגלים את גופם.
המשכנו עם השיר "עננים", שללא ספק הוא מבין ה"להיטים" הגדולים שלנו.
שיר ימות השבוע הגיע אחריו, ובעזרתו אנו ממשיכים להבין את סדר ימות השבוע, איזה יום קודם לאיזה יום, ולאט לאט מכירים את צורת המילה של כל יום.
הילדים גם לומדים להניף את השלטים של ימות השבוע בזמן המתאים לפי השיר, ולהתרכז בהתאם.
שיר הבוקר של התרנגול שימח מאוד את הילדים, מאחר וזהו "להיט" נוסף שהילדים אוהדים מאוד!
המשכנו בהצגה של כשליש מהילדים לשיר "חבורת עלעלים", והיה פשוט שמח ומשמח!
ברוח הסתיו המשכנו עם השיר החדש של החילזון, אותו הצגנו כולנו בעזרת בקבוקוני הגשם, וכן עם הדיקלום החדש שכתבתי לכם אתמול.
סיימנו עם משחק אורייני למילה "סתיו".
זמן חצר ויצירה: המשכנו עם יצירת טיפות הגשם החייכניות בענן.
מפגש הצהרים: התחלנו עם שיר מפגש שמח מאת דתיה בן דור, והמשכנו עם חוקי הספריה, אותה נפתח ביום חמישי באופן רישמי.
לאחר מכן רקדנו את הריקוד החדש אותו למדנו אתמול: "סובבו", וסיימנו בקריאת סיפור אותו הביאה אוריה: "צב על הגב" מאת שרית דרשן.
יום ג – מפגשון הבוקר: הילדים הדביקו את שמם מתחת לאות המציינת את תחילת שמם. הם הגיעו ללוח לפי שיר צבע הבגדים, והצליחו מאוד במשימה!
בחרנו תורני בוקר, ומייד התארגנו לארוחת בוקר ולמסיבת יום הולדתה של אוריה!
מפגש הבוקר: מסיבת יום הולדת לאוריה!
זמן חצר ויצירה: המשכנו עם היצירה של טיפות הגשם.
מפגש הצהרים: שרנו שירי מפגש שמחים שמזמן לא שרנו, רקדנו את "מטייל אני לבד" וסוף סוף פגשנו בחיפי וביוכבד, שמזמן לא ראינו! השמחה היתה רבה!
יום ד – יום חופש
יום ה – מפגשון הבוקר: איזה יום ססגוני ושמח עבר עלינו!
את הבוקר פתחנו בבחירה זריזה של תורני הבוקר, כמובן לאחר הספירה הכפולה עד 20, ומייד לאחר מכן נזכרנו בכללי הספריה, הילדים רצו להביא את תיקי הספר ממגירותיהם, ובחרנו ספרנים!
הספרנים הראשונים בספריית גן יובל היו:
עומר, ערן, יעלי ורוני.
תפקידם הראשון היה פיזור הספרים שהכנתי מבעוד מועד על גבי השולחנות (הספרים נבחרו על ידִי בקפידה), ותפקידם בהמשך היה בעיקר לשמור על השקט בספריה וכמובן לעזור למי שזקוק לעזרה.
לאחר שכל זה הסתיים, הזמנתי את מיקה ואת בן להחזיק סרט משני צידיו, בשעה שעדן קיבלה את תפקיד גזירת הסרט.
הילדים התרגשו מפני המעמד, שכן שוחחנו עליו רבות וכמובן גם על משמעותו!
אז ברגע המתאים ספרנו עד 3, ואז עדן גזרה את הסרט לקול מחיאות הכפיים של הילדים הנרגשים!
היה באמת מקסים ומרגש!!
לאחר מכן כל אחד פנה לעבודתו: הילדים פנו לבחור ספרי ספריה, והספרנים – לתפקידיהם.
אני חייבת לומר, שבשביל היום הראשון של תפעול הספריה היה באמת נהדר!
הילדים השתדלו מאוד!!
לאחר שכל אחד בחר ספר, הילדים עמדו מול כיסאי בטור עם ספריהם ותיקיהם בידם, על מנת שארשום את שם הספר שבחרו, ולאחר מכן יכלו לבחור אם לשבת לידי על הרצפה בשקט או לעזור לספרנים.
חלקם בחרו כך וחלקם אחרת, והיה מקסים לראות ילדים עוזרים אחד לשני להכניס את ספרי הספריה לתוך התיקים וכן למגירות. כל הכבוד!
בסוף התהליך אספתי את כולם לשיחה על הספריה בגן, הסברתי להם מה היה בסדר ומה קצת פחות (אבל באמת אין צורך להיות קטנוניים: הם היו באמת מקסימים!), הילדים הציעו הצעות לארגון טוב יותר, ובסופו של דבר אמרתי כי אני גאה בהם מאוד, וכי אין לי ספק שמשבוע לשבוע נראה כולנו שקל לנו יותר להתארגן, ושנזכור לשמור טוב יותר על החוקים.
כעת לכל ילד יש ספר במגירה (או בשקית על גבי תיקו בחוץ), ואתם מוזמנים לקחת את תיקי הספר עם ספרי הספריה הביתה, ולקרוא בהם עד יום חמישי הבא, אז אבקש להחזיר את ספרי הספריה והתיקים לגן.
מפגש הבוקר: הצגה של אלי פלפלי לכבוד פתיחת הספריה: "הצב של אורן".
זמן חצר ויצירה: בשל הגשם שירד, לא יצאנו לחצר, אלא שיחקנו בגן, וסיימנו עם היצירה היפה של טיפות הגשם. קצת לפני ארוחת הצהרים ישבנו ביחד על השטיח, ושוחחנו על מזג האויר שהשתנה מעט בחוץ, ובחרנו את הלוחית המתאימה לשעה זו של היום: מעונן.
מפגש הצהרים: סוף סוף מפגש!
התחלנו עם הריקוד החדש "סובבו", והסברתי להם קצת יותר בפירוט את ההגיון ואת החשיבות של השמירה על המעגל ועל אחיזת הידיים שאינה מתנתקת, וכמובן רקדנו.
לחלק הדבר קשה, אבל כמו שהצלחנו עם השיר-ריקוד "מטייל אני לבד", נצליח לאט לאט כולנו גם בזה.
המשכנו עם השיר המקסים המלווה בבקבוקוני הגשם "חילזון", והיה באמת כיף. לאחר מכן שרנו את "עננים", להיט בגננו.
רצינו להמשיך לשיר ולנגן, אבל השעה התקדמה במהירות, ורציתי לפנות זמן לקריאת ספר מתוק מאוד שהביא איתי דבי: "הצלחת שמתחת" מאת מאיר שלו. אמנם לא סיימנו לקרוא בו (הוא ספר די ארוך ...), אבל נמשיך מחר!
מחר יום שישי, יתקיים טקס קבלת השבת, וכהורי השבת יכהנו רוני ושוהם.
חגגנו השבוע מסיבת יום הולדת לאוריה וללליב! מזל טוב לחמודות ולבני משפחותיהן!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה