הורים יקרים,
יום א – מפגשון הבוקר: התחלנו עם אוריינות שמות הילדים, כשהפעם הם נקראו ללוח השמות להדביק את שמם מתחת למספר המתאר את כמות האותיות בשמם – לאחר שבדקו את צבע חולצתם, ושרתי את שיר הצבעים. באותה הזדמנות גם שמנו לב לצבעים ותרגלנו אותם ביחד אם האוריינות.
המשכנו עם לוח מזג האויר, ובחרנו תורני בוקר. היום סיימנו סבב, ומחר נתחיל סבב חדש!
הסברתי גם לילדים שהחל מהשבוע אקח יום חופש ביום רביעי.
אז הצגתי בפניהם את נושא החלפת ספרי הספריה בגן, ובחגיגיות רבה הענקתי להם את תיקי הספריה החדשים שלהם! הילדים שמחו לנחש אם התיק שהצגתי היה של ילד (בצבע ירוק) או ילדה (בצבעים ורוד או צהוב). על גבי כל תיק נרשם שמו של הילד, והילדים נקראו אלי בחגיגיות כשקראתי להם " מר ___" או "גברת ____". זה הצחיק אותם מאוד. כל ילד כשקיבל את תיקו, בירכתי אותו שיתחדש על התיק, שיהנה להחליף ספרים, ושבנו ואמרנו שוב ושוב שלא יקחו את התיקים הביתה בינתיים!!
סיימנו את המפגשון בכך שערן, איתי ס., עידו, עמית, נעם, מעין ל. ומיקה סיפרו על ביקורם ב"שמנא" במושב חגור.
מפגש הבוקר: התחלנו את המפגש בהצגת לימונים שהביא איתי דבי מהעץ בחצרו של סבו, שפשפנו אותם בידיים כדי להפיק מהם את הריח המקסימלי של הלימון, ומירב אפילו חצתה לימון אחד לשניים, וכל ילד קיבל טעימה חמוצה ... היה חווייתי מאוד!
המפגש התחיל עם שירי בוקר, ובירכנו את התרנגול המשכים קום, את השעון המעורר, את ציפורי השיר ואת היונים שבחלוני.
לאחר מכן שרנו שירי סתיו וגם דיקלמנו, והילדים הציגו בעצמם את השירים, ועמדו יפה מול חבריהם בגאווה!
לקראת הגעתה של איריס לכבוד חוג המוסיקה – סיפרנו ביחד את הספור "הגמד והפטריה".
זמן חצר ויצירה: סיימנו עם יצירת "תמונת הסתיו", והיא מוצגת כעת על גבי לוחות הגן להנאתכם ולהנאתנו כולנו!
מפגש הצהרים: שאלתי את הילדים מהם לדעתם חוקי הספריה, מה מותר לעשות ומה אסור לעשות, והילדים הפגינו חשיבה רבה בתשובותיהם, אותן פירטנו לאחר מכן, ונתנו דוגמאות.
לבסוף קראתי להם ספר חדש בשם "אריה הספריה" מאת מישל קנודסן, וכמובן ציינתי כי הסופר הגיע מהעיר לונדון שבאנגליה.
את המפגש חתמנו בדיון על עלילת הספור.
ספור זה נקרא במהלך השבועיים הבאים לקראת פתיחת הספריה ביום חמישי הבא!
יום ב – מפגשון הבוקר: שוב התחלנו את הבוקר בכך שהילדים לקחו את שמם והיו צריכים להדביקו מתחת למספר המתאר את כמות האותיות בשמם – בעזרת שיר צבעי הבגדים.
בדקנו גם מי חסר, כמה ילדים חסרים, ובימים האחרונים אנו מנסים לחשב בעזרת האצבעות כמה ילדים בגן לאור החסרים.
כמובן בדקנו את לוח מזג האויר ע"פ מה שראינו בחוץ, ובחרנו תורני בוקר – התחלנו היום סבב חדש!!
נהננו לראות את פרי הסרק המעניין שהביא מעין לוינטל, שהיה עגול וקוצני. כולנו נגענו בו ובחנו אותו.
הרחנו גם את הקלמנטינות שהביאה מעין גולדבורט ישירות מהעץ שבחצר ביתה, ואחרי ארוחת הצהרים נהננו לאוכלן!
מפגש הבוקר: התחלנו עם שיר ימות השבוע, וכמובן בדקנו איזה יום היום, איזה יום היה אתמול ואיזה יום יהיה מחר.
המשכנו עם השיר-ריקוד שכל כך מתרגל איתם מוטוריקה גסה וכיווניות תנועה: "מטייל אני לבד".
אין ספק – שיפור גדול ביכולות שלהם!! הם נהנים ממנו מאוד, וזה בעיקר מה שחשוב!
לאחר מכן הורדתי את אותיות המילה "סתיו", בדקנו מהן האותיות המרכיבות את המילה, ושיחקנו במשחק האורייני. היום קצת התחכמתי, ולפעמים הורדתי אות אחת או הוספתי אות אחד – והילדים היו ערניים מאוד, ונהנו להפגין את יכולותיהם. וגם אם היה מי שהצליח מעט פחות – הילדים ששו מאוד לסייע לו, שזו תכונה שהרי כולנו רוצים לטפח בהם.
שרנו שירי בוקר, התעמלנו התעמלות בוקר, וגם שרנו שירי סתיו.
עוד אתמול הכרנו שיר מקסים וחדש (אני מניחה שאתם ההורים מכירים אותו היטב): "עננים".
הילדים ממש אוהבים אותו, והשיר דירבן אותי לשוחח עם הילדים על הצורות השונות שהעננים "לובשים" לפעמים, ואנו מחכים לרגע שהשמים יתעננו מעט, כדי שנוכל לצאת לשכב על הדשא, ולהביא בהם, ולבדוק אם אנו יכולים לראות צורות שונות. בינתיים מזג האויר בהיר מאוד!!
שאלתי אותם גם איך העננים זזים בשמים! הרי אין להם רגלים או מנוע. בסופו של דבר עידו פתאום אמר שבטח הרוח מזיזה אותם... כל הכבוד!
זמן חצר ויצירה: התחלנו עבודה חדשה לסתיו: הילדים הכינו ציור שמתאר כיצד נוצרת הקשת בשמים: מצד אחד ציירו בגואש שמש צהובה, מצד שני הדביקו עננים מצמר גפן, אותם צבעו בצבע גואש אפור, ומתחתם הדביקו "טיפות גשם". ולבסוף באמצע הדביקו קשת עשוייה ממנקי מקטרות.
מפגש הצהרים: התחלנו בכך שהילדים לקחו ממגירותיהם את תיקי הספר החדשים, שוחחנו היכן יניחו אותם כשיגיעו ביום חמישי הבא בבוקר, מה תפקיד הספרנים בספריית הגן, וכמובן הזכרנו את החוקים בספריה. גם תרגלנו כיצד ואיפה מניחים את תיקי הספר בבוקר.
ולסיום היום קראנו ספר מקסים שהביא עימו עידו עוד אתמול: "איה אאוץ ואווה" מאת רינת פרימו.
יום ג – מפגשון הבוקר: היום בלבלתי לילדים את סדר המספרים שעל גבי לוח השמות. עד כה הם היו רגילים לסדר מסויים של המספרים המתארים את כמות האותיות בשמם, ולכן היום שיניתי (בידיעתם ומולם) את סדר המספרים כדי לבטל את ההרגל שלהם להדביק את השם במקום מסויים בלוח, וממש לשים לב למיקום המספרים שעליו. ואני שמחה לספר לכם שהם כלל לא התבלבלו, והדביקו יפה את שמם במקום הנכון! באמת כל הכבוד!
בדקנו את מזג האויר, בחרנו תורני בוקר, וספרנו עד 20.
מיקה הביאה ערמונים להראות לחברים, ונהננו לבדוק את קליפתם הקשה, להריח, לפתוח ערמונים – ובקיצור- להכיר ולחוות פרי מעניין נוסף.
שמחנו גם לקבל שוב פרי הדר, והפעם מהעץ של סבתו של נעם!
הילדים נהנו מאוד מהפירות הטעימים לאחר ארוחת הצהרים.
מפגש הבוקר: את הבוקר התחלנו בהתעמלות בוקר נמרצת, שמטרתה היתה בעיקר חיזוק חגורת הכתפיים. מאחר ואני רואה ילדים רבים במהלך המפגש (כשאנו שרים ועושים תנועות) שאינם מרימים את ידיהם למעלה או מכופפים את מרפקיהם – החלטתי לשים דגש על חגורת הכתפיים בתקופה האחרונה.
שימו לב אם אתם רואים את ילדיכם נמנעים מלהרים את ידיהם, או אפילו פשוט מרימים עד חצי הדרך, ונסו לחפש רעיונות יצירתיים איך בצורה כייפית לתרגל איתם דבר זה.
כמובן שמגרש המשחקים/פארק השעשועים הוא מקום נפלא לצורך זה!
ממש נהננו מכך, צחקנו המון, ובעיקר כמובן הפעלנו את הגוף.
בהמשך שרנו שירי בוקר ושירי סתיו, ואז ישבנו לנוח, כשהקראתי להם את הספור "אריה הספריה". לאחריו דנו מעט היכן ניתן למצוא אריות – גם אמיתיים וגם לא. הילדים היו יצירתיים, והזכירו:
גן חיות, ספארי, ספרים, הצגות, תחפושות, פסלים וכו'.
זמן חצר ויצירה: המשכנו בהכנת יצירת הקשת בענן.
מפגש הצהרים: התחלנו את המפגש בשיר סתיו אהוב: "אתמול בצהרים", ולאחריו שיחקנו במליאה את אותו משחק חשבוני שסייע לי לבחון עד כמה הילדים מכירים את המספרים עד 10.
הפעם שיחקנו ביחד, הילדים עזרו האחד לשני, ובעיקר – תרגלו את הכרתם את המספרים ואת הספירה.
סיימנו בקריאת סיפור סתיו, אחד מהאהובים עלי, שכתב מאיר שלו, ושמו: "הגשם של סבּא אהרֹן".
יום ד – יום חופש
יום ה – מפגשון הבוקר: התחלנו באוריינות שמות הילדים לפי מספר האותיות האותיות בשמות הילדים + צבעי הבגדים. ביום א נתחיל משהו חדש, שיתרגל איתם הפעם אותיות: על גבי הלוח אדביק אותיות שונות, והילדים יצטרכו להדביק את שמם מתחת לאות שזהה לאות המתחילה את שמם. הדגמנו היום כמה דוגמאות ביחד, והילדים הבינו היטב מה יעשו. יהיה מעניין וגם כיף!
המשכנו עם לוח מזג האויר וגם בחרנו תורני בוקר, והתרגשנו עם הדר, שסיפרה שעוד אתמול נולד לה אח קטן בשם עמית! מזל טוב!!
מפגש הבוקר: התחלנו עם שיר ימות השבוע, והמשכנו במשחק האורייני עם המילה "סתיו". ניסיתי לבלבל את הילדים בכך שהכנסתי כמה אותיות שאינן שייכות, אבל הם הוכיחו לי, שהם חכמים מאוד, ושאי אפשר בהחלט "לעבוד" עליהם!
המשכנו עם שירי סתיו, דיקלמנו, וגם התעמלנו התעמלות בוקר עליזה שמפתחת בעיקר את חגורת הכתפיים, כפי שכבר ציינתי השבוע.
לאחר מכן שוחחנו שוב על הספריה שתפתח בשבוע הבא ביום חמישי, וגם תרגלנו עם תיקי הספר היכן מניחים אותם כשמגיעים בבוקר.
זמן חצר ויצירה: סיימנו עם יצירת הקשת בענן ושיחקנו בחצר.
מפגש הצהרים: שרנו שיר מפגש קצר, המשכנו עם השיר-ריקוד "מטייל אני לבד", ושמחתי מאוד שוב לראות עד כמה הילדים השתפרו ביכולת שלהם ללחוץ יד נגדית, ולרקוד לפי התנועות הלא פשוטות.
לאחר מכן סיפרנו ביחד (הילדים כבר מכירים את הספור בע"פ!) את "הגמד והפטרייה" והיה באמת משעשע מאוד להקשיב להם ...
סיימנו עם חודשי השנה העברית, שמזמן לא שוחחנו עליהם: הילדים סיפרו ועזרו האחד לשני להזכר מה קורה בכל חודש וחודש, שרנו שירי חגים מתאימים, וכך סיימנו מפגש נעים מאוד.
ביום חמישי הבא (13/11) נפתח את ספריית גן יובל, ונקיים בבוקר את טקס הספריה.
באותו היום יגיע אלי פלפלי לגן לערוך לילדים הצגה לכבוד טקס פתיחת הספריה, וגם נגזור סרט לכבוד המעמד!
הילדים יחליפו ספרים באופן שתרגלנו במהלך השבוע, ויקבלו לביתם ספר למהלך השבוע הקרוב. אנא הקפידו להחזיר את הספרים מידי יום חמישי לגן!
מחר יום שישי, יתקיים טקס קבלת השבת, וכהורי השבת יכהנו נעם ואוריה.
כמו כן נחגוג מסיבת יום הולדת לבן! מזל טוב לחמוד ולבני משפחתו!
****************************************************************
מזל טוב למשפחת גרנות על הולדת התינוק
ביום א בערב,
ובמיוחד לרוני המתוקה שהפכה לאחות גדולה!!
**********************************************************
מזל טוב למשפחת תמרי על הולדת התינוק
ביום ד,
ובמיוחד להדר החמודה שהפכה לאחות גדולה!!
**********************************************************
יום א – מפגשון הבוקר: התחלנו עם אוריינות שמות הילדים, כשהפעם הם נקראו ללוח השמות להדביק את שמם מתחת למספר המתאר את כמות האותיות בשמם – לאחר שבדקו את צבע חולצתם, ושרתי את שיר הצבעים. באותה הזדמנות גם שמנו לב לצבעים ותרגלנו אותם ביחד אם האוריינות.
המשכנו עם לוח מזג האויר, ובחרנו תורני בוקר. היום סיימנו סבב, ומחר נתחיל סבב חדש!
הסברתי גם לילדים שהחל מהשבוע אקח יום חופש ביום רביעי.
אז הצגתי בפניהם את נושא החלפת ספרי הספריה בגן, ובחגיגיות רבה הענקתי להם את תיקי הספריה החדשים שלהם! הילדים שמחו לנחש אם התיק שהצגתי היה של ילד (בצבע ירוק) או ילדה (בצבעים ורוד או צהוב). על גבי כל תיק נרשם שמו של הילד, והילדים נקראו אלי בחגיגיות כשקראתי להם " מר ___" או "גברת ____". זה הצחיק אותם מאוד. כל ילד כשקיבל את תיקו, בירכתי אותו שיתחדש על התיק, שיהנה להחליף ספרים, ושבנו ואמרנו שוב ושוב שלא יקחו את התיקים הביתה בינתיים!!
סיימנו את המפגשון בכך שערן, איתי ס., עידו, עמית, נעם, מעין ל. ומיקה סיפרו על ביקורם ב"שמנא" במושב חגור.
מפגש הבוקר: התחלנו את המפגש בהצגת לימונים שהביא איתי דבי מהעץ בחצרו של סבו, שפשפנו אותם בידיים כדי להפיק מהם את הריח המקסימלי של הלימון, ומירב אפילו חצתה לימון אחד לשניים, וכל ילד קיבל טעימה חמוצה ... היה חווייתי מאוד!
המפגש התחיל עם שירי בוקר, ובירכנו את התרנגול המשכים קום, את השעון המעורר, את ציפורי השיר ואת היונים שבחלוני.
לאחר מכן שרנו שירי סתיו וגם דיקלמנו, והילדים הציגו בעצמם את השירים, ועמדו יפה מול חבריהם בגאווה!
לקראת הגעתה של איריס לכבוד חוג המוסיקה – סיפרנו ביחד את הספור "הגמד והפטריה".
זמן חצר ויצירה: סיימנו עם יצירת "תמונת הסתיו", והיא מוצגת כעת על גבי לוחות הגן להנאתכם ולהנאתנו כולנו!
מפגש הצהרים: שאלתי את הילדים מהם לדעתם חוקי הספריה, מה מותר לעשות ומה אסור לעשות, והילדים הפגינו חשיבה רבה בתשובותיהם, אותן פירטנו לאחר מכן, ונתנו דוגמאות.
לבסוף קראתי להם ספר חדש בשם "אריה הספריה" מאת מישל קנודסן, וכמובן ציינתי כי הסופר הגיע מהעיר לונדון שבאנגליה.
את המפגש חתמנו בדיון על עלילת הספור.
ספור זה נקרא במהלך השבועיים הבאים לקראת פתיחת הספריה ביום חמישי הבא!
יום ב – מפגשון הבוקר: שוב התחלנו את הבוקר בכך שהילדים לקחו את שמם והיו צריכים להדביקו מתחת למספר המתאר את כמות האותיות בשמם – בעזרת שיר צבעי הבגדים.
בדקנו גם מי חסר, כמה ילדים חסרים, ובימים האחרונים אנו מנסים לחשב בעזרת האצבעות כמה ילדים בגן לאור החסרים.
כמובן בדקנו את לוח מזג האויר ע"פ מה שראינו בחוץ, ובחרנו תורני בוקר – התחלנו היום סבב חדש!!
נהננו לראות את פרי הסרק המעניין שהביא מעין לוינטל, שהיה עגול וקוצני. כולנו נגענו בו ובחנו אותו.
הרחנו גם את הקלמנטינות שהביאה מעין גולדבורט ישירות מהעץ שבחצר ביתה, ואחרי ארוחת הצהרים נהננו לאוכלן!
מפגש הבוקר: התחלנו עם שיר ימות השבוע, וכמובן בדקנו איזה יום היום, איזה יום היה אתמול ואיזה יום יהיה מחר.
המשכנו עם השיר-ריקוד שכל כך מתרגל איתם מוטוריקה גסה וכיווניות תנועה: "מטייל אני לבד".
אין ספק – שיפור גדול ביכולות שלהם!! הם נהנים ממנו מאוד, וזה בעיקר מה שחשוב!
לאחר מכן הורדתי את אותיות המילה "סתיו", בדקנו מהן האותיות המרכיבות את המילה, ושיחקנו במשחק האורייני. היום קצת התחכמתי, ולפעמים הורדתי אות אחת או הוספתי אות אחד – והילדים היו ערניים מאוד, ונהנו להפגין את יכולותיהם. וגם אם היה מי שהצליח מעט פחות – הילדים ששו מאוד לסייע לו, שזו תכונה שהרי כולנו רוצים לטפח בהם.
שרנו שירי בוקר, התעמלנו התעמלות בוקר, וגם שרנו שירי סתיו.
עוד אתמול הכרנו שיר מקסים וחדש (אני מניחה שאתם ההורים מכירים אותו היטב): "עננים".
הילדים ממש אוהבים אותו, והשיר דירבן אותי לשוחח עם הילדים על הצורות השונות שהעננים "לובשים" לפעמים, ואנו מחכים לרגע שהשמים יתעננו מעט, כדי שנוכל לצאת לשכב על הדשא, ולהביא בהם, ולבדוק אם אנו יכולים לראות צורות שונות. בינתיים מזג האויר בהיר מאוד!!
שאלתי אותם גם איך העננים זזים בשמים! הרי אין להם רגלים או מנוע. בסופו של דבר עידו פתאום אמר שבטח הרוח מזיזה אותם... כל הכבוד!
זמן חצר ויצירה: התחלנו עבודה חדשה לסתיו: הילדים הכינו ציור שמתאר כיצד נוצרת הקשת בשמים: מצד אחד ציירו בגואש שמש צהובה, מצד שני הדביקו עננים מצמר גפן, אותם צבעו בצבע גואש אפור, ומתחתם הדביקו "טיפות גשם". ולבסוף באמצע הדביקו קשת עשוייה ממנקי מקטרות.
מפגש הצהרים: התחלנו בכך שהילדים לקחו ממגירותיהם את תיקי הספר החדשים, שוחחנו היכן יניחו אותם כשיגיעו ביום חמישי הבא בבוקר, מה תפקיד הספרנים בספריית הגן, וכמובן הזכרנו את החוקים בספריה. גם תרגלנו כיצד ואיפה מניחים את תיקי הספר בבוקר.
ולסיום היום קראנו ספר מקסים שהביא עימו עידו עוד אתמול: "איה אאוץ ואווה" מאת רינת פרימו.
יום ג – מפגשון הבוקר: היום בלבלתי לילדים את סדר המספרים שעל גבי לוח השמות. עד כה הם היו רגילים לסדר מסויים של המספרים המתארים את כמות האותיות בשמם, ולכן היום שיניתי (בידיעתם ומולם) את סדר המספרים כדי לבטל את ההרגל שלהם להדביק את השם במקום מסויים בלוח, וממש לשים לב למיקום המספרים שעליו. ואני שמחה לספר לכם שהם כלל לא התבלבלו, והדביקו יפה את שמם במקום הנכון! באמת כל הכבוד!
בדקנו את מזג האויר, בחרנו תורני בוקר, וספרנו עד 20.
מיקה הביאה ערמונים להראות לחברים, ונהננו לבדוק את קליפתם הקשה, להריח, לפתוח ערמונים – ובקיצור- להכיר ולחוות פרי מעניין נוסף.
שמחנו גם לקבל שוב פרי הדר, והפעם מהעץ של סבתו של נעם!
הילדים נהנו מאוד מהפירות הטעימים לאחר ארוחת הצהרים.
מפגש הבוקר: את הבוקר התחלנו בהתעמלות בוקר נמרצת, שמטרתה היתה בעיקר חיזוק חגורת הכתפיים. מאחר ואני רואה ילדים רבים במהלך המפגש (כשאנו שרים ועושים תנועות) שאינם מרימים את ידיהם למעלה או מכופפים את מרפקיהם – החלטתי לשים דגש על חגורת הכתפיים בתקופה האחרונה.
שימו לב אם אתם רואים את ילדיכם נמנעים מלהרים את ידיהם, או אפילו פשוט מרימים עד חצי הדרך, ונסו לחפש רעיונות יצירתיים איך בצורה כייפית לתרגל איתם דבר זה.
כמובן שמגרש המשחקים/פארק השעשועים הוא מקום נפלא לצורך זה!
ממש נהננו מכך, צחקנו המון, ובעיקר כמובן הפעלנו את הגוף.
בהמשך שרנו שירי בוקר ושירי סתיו, ואז ישבנו לנוח, כשהקראתי להם את הספור "אריה הספריה". לאחריו דנו מעט היכן ניתן למצוא אריות – גם אמיתיים וגם לא. הילדים היו יצירתיים, והזכירו:
גן חיות, ספארי, ספרים, הצגות, תחפושות, פסלים וכו'.
זמן חצר ויצירה: המשכנו בהכנת יצירת הקשת בענן.
מפגש הצהרים: התחלנו את המפגש בשיר סתיו אהוב: "אתמול בצהרים", ולאחריו שיחקנו במליאה את אותו משחק חשבוני שסייע לי לבחון עד כמה הילדים מכירים את המספרים עד 10.
הפעם שיחקנו ביחד, הילדים עזרו האחד לשני, ובעיקר – תרגלו את הכרתם את המספרים ואת הספירה.
סיימנו בקריאת סיפור סתיו, אחד מהאהובים עלי, שכתב מאיר שלו, ושמו: "הגשם של סבּא אהרֹן".
יום ד – יום חופש
יום ה – מפגשון הבוקר: התחלנו באוריינות שמות הילדים לפי מספר האותיות האותיות בשמות הילדים + צבעי הבגדים. ביום א נתחיל משהו חדש, שיתרגל איתם הפעם אותיות: על גבי הלוח אדביק אותיות שונות, והילדים יצטרכו להדביק את שמם מתחת לאות שזהה לאות המתחילה את שמם. הדגמנו היום כמה דוגמאות ביחד, והילדים הבינו היטב מה יעשו. יהיה מעניין וגם כיף!
המשכנו עם לוח מזג האויר וגם בחרנו תורני בוקר, והתרגשנו עם הדר, שסיפרה שעוד אתמול נולד לה אח קטן בשם עמית! מזל טוב!!
מפגש הבוקר: התחלנו עם שיר ימות השבוע, והמשכנו במשחק האורייני עם המילה "סתיו". ניסיתי לבלבל את הילדים בכך שהכנסתי כמה אותיות שאינן שייכות, אבל הם הוכיחו לי, שהם חכמים מאוד, ושאי אפשר בהחלט "לעבוד" עליהם!
המשכנו עם שירי סתיו, דיקלמנו, וגם התעמלנו התעמלות בוקר עליזה שמפתחת בעיקר את חגורת הכתפיים, כפי שכבר ציינתי השבוע.
לאחר מכן שוחחנו שוב על הספריה שתפתח בשבוע הבא ביום חמישי, וגם תרגלנו עם תיקי הספר היכן מניחים אותם כשמגיעים בבוקר.
זמן חצר ויצירה: סיימנו עם יצירת הקשת בענן ושיחקנו בחצר.
מפגש הצהרים: שרנו שיר מפגש קצר, המשכנו עם השיר-ריקוד "מטייל אני לבד", ושמחתי מאוד שוב לראות עד כמה הילדים השתפרו ביכולת שלהם ללחוץ יד נגדית, ולרקוד לפי התנועות הלא פשוטות.
לאחר מכן סיפרנו ביחד (הילדים כבר מכירים את הספור בע"פ!) את "הגמד והפטרייה" והיה באמת משעשע מאוד להקשיב להם ...
סיימנו עם חודשי השנה העברית, שמזמן לא שוחחנו עליהם: הילדים סיפרו ועזרו האחד לשני להזכר מה קורה בכל חודש וחודש, שרנו שירי חגים מתאימים, וכך סיימנו מפגש נעים מאוד.
ביום חמישי הבא (13/11) נפתח את ספריית גן יובל, ונקיים בבוקר את טקס הספריה.
באותו היום יגיע אלי פלפלי לגן לערוך לילדים הצגה לכבוד טקס פתיחת הספריה, וגם נגזור סרט לכבוד המעמד!
הילדים יחליפו ספרים באופן שתרגלנו במהלך השבוע, ויקבלו לביתם ספר למהלך השבוע הקרוב. אנא הקפידו להחזיר את הספרים מידי יום חמישי לגן!
מחר יום שישי, יתקיים טקס קבלת השבת, וכהורי השבת יכהנו נעם ואוריה.
כמו כן נחגוג מסיבת יום הולדת לבן! מזל טוב לחמוד ולבני משפחתו!
****************************************************************
מזל טוב למשפחת גרנות על הולדת התינוק
ביום א בערב,
ובמיוחד לרוני המתוקה שהפכה לאחות גדולה!!
**********************************************************
מזל טוב למשפחת תמרי על הולדת התינוק
ביום ד,
ובמיוחד להדר החמודה שהפכה לאחות גדולה!!
**********************************************************
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה