יום שלישי, 9 באוגוסט 2011

שבוע #46 ואחרון שנת לימודים תשע"א

הורים יקרים,

בפעם האחרונה...

יום א מפגשון: שגרת בוקר.

מפגש הבוקר: שיחקנו בחצר, ואירגנו את הגן לקראת מסיבת הסיום שתתקיים הערב!!

מפגש הצהרים: אליפות ים יבשה!

יום ב מפגשון: שגרת בוקר.

מפגש הבוקר: מפגש שכולו קיץ: התחלנו עם היצירה האירית מתוך "להעיר את נד", ועשינו שני סבבים, כדי שכולם יהנו. המשכנו עם הדיקלום של הדג, עשינו אליפות עם החישוקים הקטנים (המשחק המשלב את ים יבשה וכיסאות מוזיקליים), דיקלמנו את "סוכריה בים", "חמנית ושמש", "קיש העכביש", "בים האדום", ושרנו:

"3 דגים יצאו לטייל בים", "ארטיק מסטיק", "ביד אחת יש לי סירה".

מפגש הצהרים: ניסיתי להראות לילדים תמונות שצילמתי באירועים שונים במהלך השנה במצלמתי אותם, אבל לאחר ניסיונות כושלים מול הDVD של הגן, הבטחתי להם שאביא מחר את ה LAPTOP שלי, ואראה להם הכל בנוחות!!

יום ג מפגשון: שגרת בוקרשמנו דגש על כך שהיום זהו היום האחרון, והכל קיבל פתאום נופך מרגש ושונה כל כך ... בכלל את הבוקר התחלתי עם תחושה כבדה מאוד – של קושי אמיתי לבוא היום לגן ולהפרד... וגם אתם, הורים יקרים, "לא עזרתם" בכך שחיבקתם ונישקתם ואמרתם מילים מרגשות וגם כתבתם אותם ... פתאום הבנתי שהשנה מסתיימת! ועם כל השמחה על החופשה הקרבה – כבדה לי המחשבה על הפרידה מכל כך הרבה אהובים, שהפכו לילדיי שלי (והם יודעים את זה!!) בשנה זו!!

מפגש הבוקר: לא ויתרתי על שגרה רגילה, שחשובה לי ולילדים, וישבנו למפגש בוקר שמח: לאחר שכל ילד קיבל בטקס מרגש של קפיצה מכסאי תוך קידה וניפנוף לשלום את בלון יום ההולדת ואת השמות (זה מלוח השמות וזה הקטן מתחת ללוח תורני הבוקר) – הצגנו את כל היצירות הקלאסיות שהכרנו, והילדים לא שבעו, וביקשו שוב ושוב ... איזה כיף!

מפגש הצהרים: למפגש הצהרים נכנסו הילדים על גבי סקוטר וקביים, ולסיום חיבקתי ונישקתי כל ילד, בירכתי כל אחד בנפרד, אמרתי עד כמה אגעגע...

שרנו לסיום את ההמנון (בחיי, הילדים ביקשו!! אני כל כך גאה בהם!!!), ו ... נגמר!

כבר מתגעגעת ...

יום ד חופשת הקיץ מתחילה!

יום ה חופשה נהדרת לכולכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה