יום שני, 12 בדצמבר 2011

שבוע #11 - שנת לימודים תשע"ב

הורים יקרים,

יום א מפגשון: שגרת בוקר, במהלכה סיפרו ילדים מחוויות השבת השימשית שעברה עליהם:

רואי סיפר על בילוי בפארק כפר סבא עם חברה, על הפיקניק ואפילו על הסעודה במסעדה!

אייל סיפר בהתרגשות על כך שאביו שב מנסיעה נוספת לרוסיה, ושכל המשפחה ביחד הלכה לראות את התקדמות בניית ביתם החדש.

יובל סיפר על בילוי בפארק עם חברים.

ניר מורנו טייל בגליל התחתון סביב הישוב נופית, ולאחר מכן ירד למסלול נחל ציפורי .

הוד סיפר על נסיעה דרומה לביקור אצל סבא וסבתא בשער הנגב, העיר באר שבע, ובשבת נסיעה לנופית בסמוך לכרמל, לביקור הדודים. באותה הזדמנות טייל הוד גם בגנים הבהאיים ובטיילת לואי .

יואב יוגב סיפר על טיול באמת התנינים בבית חנניה

נועם סיפר על החיות שראה בספארי ברמת גן , ושמח בכל בני המשפחה שהיו איתו שם!

עומר סיפרה על חגיגות הבת מצווה של אחותה הגדולה – שיהיה במזל טוב!!

מפגש הבוקר: הילדים היום למדו כיצד לצעוד צעדי רדיפה, ועימם נכנסו למפגש. הילדים ישבו לפי הזוגות של המסיבה (לכל ילד במסיבה יש בן זוג קבוע, שישמש אותו בזמן המסיבה), והתחלנו עם נעימת מארש יפה בשם "מארש רדצקי", ולמדנו להציג אותה. לא אוסיף פרטים, ותוכלו לראות את התוצר היפה במסיבה!

המשכנו עם "חנה זלדה", ויצאנו לחצר.

יצירה: הילדים סיימו להכין את החנוכיות העשויות מדבקות עגולות! להנאתכם בקלסרי הילדים.

מפגש צהרים: התחלנו עם שיר ימות השבוע, אותו הציגו הילדים בכישרון רב, עברנו ל"רוח רוח משתוללת", כדי לנסות ולהזמין את הגשם חזרה (הרוח הרי מביאה את העננים ...), וסיימנו במשחק סביבונים נהדר לצלילי שירי חנוכה.

יום ב מפגשון: שגרת בוקר, אשר היתה מקוצרת לכבוד חוג המוסיקה עם איריס.

מפגש הבוקר: הילדים נכנסו למפגש בדילוגים, והתיישבו לפי זוגות מסיבת חג החנוכה.

שרנו ממגוון שירי החג והצגנו כל שיר ושיר – ולא אמשיך לפרט, מאחר וחלק נכבד מכל מה שעשינו קשור למסיבת חנוכה ... תראו הכל במסיבה!!

יצירה: היום התחלנו להכין חנוכיית מיחזור העשויה מקרטון חלב ומפקקים! את קרטון החלב היה על הילדים לצבוע בצבע אקריל צבעוני לבחירתם, לפזר מעל נצנצים להשלמת המראה הזוהר, ולהדביק פקקים שישמשו ככני החנוכייה.

מפגש צהרים: התחלנו עם הצגה נהדרת של "גברת קרש ומר מערוך" עם הילדים אשר הביאו את דמויות הספור, ושגם הציגו את הספור לקולה של הסופרת דתיה בן דור, וסיימנו בשיחה על סוג נוסף של סביבון:

כזה שרשום עליו: נ-ג-ה-ש. שוחחנו על ה"ש" (=שם), שמספרת על כך שהסביבון אינו מארץ ישראל – אלא מחוץ לארץ, ושבעצם הסביבון מדגיש את הנס שהיה שם – בארץ ישראל.

יום ג מפגשון: שגרת בוקר, במהלכה טיפלנו במשפחת החלזונות, כפי שאנו עושים מידי כמה ימים, כלומר החלפנו להם את מצע הדשא, חידשנו את המזון (שמנו לב שהם מעדיפים לאכול מלפפונים), וניקינו את המיכל.

מפגש הבוקר: היום חידשנו בכניסה למפגש, והילדים צעדו עקב בצד אגודל על קורה. למדנו לצעוד בזהירות, לשים רגל לפני רגל, ולהושיט ידיים לצדדים לשמירה על שיווי המשקל.

ישבנו כרגיל לפי הזוגות של המסיבה, והתאמנו על כמה מהשירים שהילדים כבר הכירו.

אז (וכאן אני מגלה לכם משהו סודי מהמסיבה!!) הכנו חנוכיה של ילדים, עם שמש, רוח שניסתה "לכבותם" וכו'. שמחה גדולה!! יצא פשוט מקסים, ובעיקר פשוט נהננו, וכמובן תראו הכל בעוד כשבועיים!!

יצירה: המשכנו להכין את החנוכיות הממוחזרות. כמה יפה הן יוצאות!!

מפגש צהרים: הילדים ביקשו כבר מתחילת השבוע ולא התאפשר, אז היום הקדשנו את כל המפגש למשחק האורייני עם אותיות המילה "חנוכה". כדי להוסיף על העניין הוספתי את המילה "סתיו", והשמחה רבה!!

יום דמפגשון: שגרת בוקר נהדרת!!

מפגש הבוקר: הילדים נכנסו למפגש בקפיצה על רגל אחת, התיישבו לפי זוגות המסיבה , והתחלנו עם הלהיט "מי ימלל גבורות ישראל". כמה יפה הם שרים ומציגים את השיר!!

המשכנו עם המון שירים והצגות שתוכלו להנות מהם במסיבה ...

בשעה 10:30 הגיע מדריך היוגה גיא להעביר לילדים חוג יוגה מקסים!!

לאחר חוג היוגה נכנסנו למפגש קצר, במהלכו פשוט רקדנו ריקודים על פי שירי חנוכה ובכלל ריקודים שאנו מכירים ואוהבים ביחד...

יצירה: במקביל לחוג היוגה המשכנו להכין את החנוכיות הממוחזרות, והיום הילדים הדביקו את הפקקים ככני החנוכיה על גבי קרטון החלב המקושט. להנאתכם כבר מחר!!

מפגש צהרים: התחלנו – לבקשת הילדים – עם משחקי סיבוב סביבון כשברקע נשמעים שירי חנוכה, ולאחר שסובבנו סביבונים, החלפנו בינינו את הסביבונים ונהננו לשיר במקביל – אספנו הכל, ונערכנו להציג את "גברת קרש ומר מערוך".

יום ה מפגשון: שגרת הבוקר + ספריה.

מפגש הבוקר: הילדים נכנסו למפגש בקפיצות צפרדע נהדרות, התיישבו לפי זוגות המסיבה, ו... ערכנו חזרות למסיבה במלוא המרץ – ויצא פשוט מדהים!! כמובן לא אפרט עכשיו – תראו הכל ב- 22/12.

בסביבות 11:40 יצאנו לטיול מיחזור – לאחר שהילדים שיחקו בחצר, והוציאו מרץ.

מפגש צהרים: היום שיחקנו במשחק מזל עם הסביבונים: הזמנתי בכל פעם שני ילדים אשר היה עליהם לסובב את הסביבונים שנתתי להם, ואם יצאה להם אותה אות – יכלו לשחק שוב, וגם קיבלו מדבקה.

המתח היה בשיאו, ואפילו היו לנו כמה הפתעות מדהימות!! לקראת סוף המפגש חילקתי לכולם סביבונים, ולקול שירי חנוכה סובבו הילדים במרץ את הסביבונים.

הורי קבלת שבת מחר יהיו שקד ו עידו טל !!

מחר נחגוג יום הולדת 3 ל עידו גרנות! מזל טוב לחמוד ולמשפחתו.

אנא רישמו את מועד מסיבת החנוכה שתתקיים בגן:

יום חמישי ה- 22/12 בשעה 18:00 בערב.

אנא קחו בחשבון שאמנם ליבנו רחב אבל גננו קטן וצר מלהכיל המוני אורחים יקרים, ואנו מבקשות בכל לשון של בקשה להביא למסיבה

רק אבא+אמא! ללא אחים/אחיות/סבים/סבתות.