הורים יקרים,
יום א – יום חופשי
יום ב – מפגשון: שגרת בוקר + חוג מוסיקה.
מפגש הבוקר: הילדים נכנסו למפגש בהליכה על קורה ובקפיצה מעל 3 כיסאות בהצלחה רבה!
ואז שוחחנו על נושא חדש שילווה את הילדים עד לסוף השנה: חתימות הבוקר!
הצגתי לפניהם את הדף ואת האופן שבו עליהם לכתוב את שמם (ליד שמם ומתחת ליום המתאים).
חתמנו היום לראשונה ביחד – ושמחתי שהילדים מן השנה שעברה, המכירים שגרה זו – עזרו לילדים האחרים להתמצא. כל הכבוד!
כשחזרנו פעלנו במרחב עם "לתקרה ... לרצפה", ושוחחנו על צלחת הפסח, ועל המאכלים שעליהם להביא עימם בליל הסדר שנקיים בגן ביחד. חשבנו ביחד מה אפשר להביא, כשאנו מתחשבים באלה שאינם אוהבים פריט מזון זה או אחר.
זמן חצר ויצירה: היום הכינו הילדים תמונת אביב: הם קיבלו מדבקות פרחים, אותן הדביקו על גבי בריסטול לבן, והוסיפו להם בעצמם בצבע פנדה גבעולים. לאחר מכן הוסיפו מזג אויר אביבי: כזה שיש בו גם שמים כחולים, גם שמש זורחת, עננים וגשם (כמו שהיה לנו היום!!). לאחר מכן מרחו מעט דבק בתחתית הדף, ופיזרו עליו חול מהחצר, וסיימו בהדבקת מדבקות של חיפושיות, דבורים ופרפרים – כיאה לאביב.
יצא מקסים!!
מפגש הצהרים: בתחילת המפגש חילקתי לילדים 6 מדבקות עם סמלי החג, וכן את הדף המוכר היטב עם 6 העיגולים הממוספרים בתוכם מ- 1 ועד 6. לאחר מכן קראתי בשמו של אחד מסמלי החג שעל גבי המדבקות, וביקשתי להדביקו בתוך עיגול עם מספר מסויים. היה עליהם לזהות את הספרה, ולהדביק במקום הנכון. עודדתי את הגדולים יותר לסייע לצעירים, והם לקחו משימה זאת ברצינות רבה, והתגאתי בהם מאוד!
סיימנו במשחק זיכרון מרגש!!
מפגש הבוקר: הילדים נכנסו למפגש בקפיצה על רגל אחת, ולאחר שהתיישבו הראיתי להם הגדה יפיפייה לפסח שהביאה מירב, ובה תמונות מרהיבות על יציאת בני ישראל ממצרים, וייחוד מחציית ים סוף.
המשכנו עם שירי החג: "עבדים היינו", "עבדים" (אותו הצגנו עם בקבוקוני הגשם, ששימשו כלבנים), ו"איזה חג הגיע".
המשכנו בשמחה עם ... נושא המוסיקה והמקצבים: שרנו את השירים המוכרים, הצגנו אותם עם כלי הנגינה, וכמובן בעזרת הלוחות של TA TATE TAA + ההפסקה.
זמן חצר ויצירה: ממשיכים עם תמונת האביב. לאחר שכל הילדים סיימו להכין את התמונה היפיפייה (במגירות הילדים), הזמנתי אותם להכין את דף העבודה שמתרגל את האות "ח". אותו תוכלו לראות בקלסרים.
מפגש הצהרים: אליפות ים – יבשה.
"המפוזר מכפר אז"ר" מאת לאה גולדברג , אשר הביאה נויה כ. להנאת כולנו.
מפגש הבוקר: הילדים נכנסו למפגש לצלילי "רוץ בן סוסי" בצעדי רדיפה, והפכו בן רגע לפרשים לכל דבר!
המשכנו עם הנעימה הסקוטית, אשר לצליליה אנו מברכים את חברינו בברכת "מה שלומך היום? מה נפלא היום!", ורוקדים בזוגות (כמה זמן לא עשינו זאת!), והמשכנו עם הנעימה המתנגנת ועוצרת.
לאחר מכן שרנו בקול את שיר 10 המכות, "איך יודעים שבא אביב", "שמחה רבה אביב הגיע פסח בא" בליווי התנועות, ולאחר מכן גם את הגרסה הדרום אמריקאית בליווי הבקבוקונים. סיימנו את השירים עם "בפסח נשחק באגוזים", כאשר הבקבוקונים משמשים כאגוזים.
סיימנו את המפגש העליז בהתעמלות לפלג הגוף העליון, התעמלות ללא מילים, שהיתה משעשעת מאוד, ובעיקר מתרגלת את אזור הכתפיים והגב העליון.
זמן חצר ויצירה: הילדים הכינו דף עבודה שמתרגל את האות "ט".
מפגש הצהרים: התחלנו בקריאת הספר "ההפתעה" מאת שרה זלוף, וסיימנו באליפות נוספת של ים-יבשה, שבסופה הוכתרו אלופים חדשים וגם ותיקים.
מפגש הבוקר: הילדים נכנסו למפגש בקפיצות צפרדע (כיאה למכת הצפרדעים ...), ולאחר שחילקנו בקבוקוני גשם, התחלנו לשיר ולהציג.
לאחר מספר שירים שמחים ופעילים למדי – יצאנו לטיול מיחזור עמוס בקבוקים!! תודה לכל הממחזרים שמקפידים להביא לגן מידי יום חומרים נהדרים למיחזור!!
זמן חצר ויצירה: היום עבדנו ביחד על 10 המכות: הילדים קיבלו דף ובו 10 עיגולים ממוספרים מ- 1 ועד 10 ברצף, וכן מדבקות המראות את תמונות 10 המכות.
היה על הילדים לסדר את המדבקות לפי רצף המכות. היה מקסים.
מפגש הצהרים: ספור תורה: יוסף ואחיו.
הורי השבת יהיו יואב י. ושחר+ יואב ד. ונעה !
בשבוע הבא יהיה היום החופשי שלי יום שני!
ביום ראשון תתקיים בגן הצגה על פי הספור "אגוז של זהב" מאת לוין קיפניס.
ההצגה תתקיים בשעה 9:30 לערך.
אנא הקדימו להביא את הילדים!!
חופשת חג הפסח תתקיים בין התאריכים ה- 17/4 ל- 25/4 (כולל).
אנא שילחו את הילדים כשהם לבושים בחולצה לבנה.
*** הבנים מביאים כיפה ***
על הילדים להביא ביום זה:
תפוח אדמה מבושל ומקולף מראש או צ'יפס או אפילו תפוח עץ
חסה או מלפפון או כל ירק ירוק אחר שהילד אוהב
מעט חרוסת או שוקולד או פירות יבשים
ביצה קשה מקולפת מראש או חביתה בתוך קופסית סגורה
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה