יום שלישי, 8 במאי 2012

שבוע #30 - שנת לימודים תשע"ב

הורים יקרים,
יום א  מפגשון: שבוע מקסים התחיל בשמחה עם תפוסת ילדים מלאה!! עסקנו בשגרת הבוקר כרגיל.
הילדים סיפרו גם מחוויות השבת:
יובל סיפר על בילוי בפארק, שם פגש כמה מחבריו לגן.
אייל נסע לירושלים ביום שישי, שם פגש בני משפחה אותם לא ראתה משפחתו כמה שנים טובות! בשבת חגגו יום הולדת לחברה המשותפת לאייל ולהוד.
הוד נסע לבקר בני משפחה ברמת גן, ולאחר מכן פגש את אייל באותה מסיבת יום הולדת של אותה חברה משותפת!
מפגש הבוקר: הילדים נכנסו למפגש בנסיעה על גבי הסְקוּטֶר, כשהם משתמשים בידיהם על מנת להסיע את עצמם (שוכבים על בטנם ומרימים את הרגליים למעלה). התחלנו עם שירי ופעילויות בוקר, כגון: "לתקרה...לרצפה...", "פעלולי גן", "בוקר טוב להתעורר", והמשכנו במרץ עם שירי וריקודי ל"ג בעומר, בהצגתם הנהדרת של הילדים: "בר כוכבא", "לג בעומר חץ וקשת יש", "הריקוד ההונגרי" מאת ברהמס, "כאן נולדתי".
יצירה: היום תרגלנו את כישורי המוטוריקה העדינה, כשביקשתי מהילדים להדביק מדבקות עגולות על גבי "להבות" המדורה שציירתי להם על גבי דף. המדבקות היו בצבעי האש, והילדים הדביקו ותרגלו יפה.
העבודות היפות נמצאות בקלסרי הילדים – להנאתכם!
מפגש צהרים: התחלנו עם "מטייל אני לבד", וסיימנו עם המשחק האורייני, שזכה היום לפופולריות מיוחדת, עם המילים "ישראל" ול"ג בעומר.

יום ב  מפגשון: שגרת בוקר + חוג מוסיקה.
מפגש הבוקר: הילדים נכנסו למפגש בקפיצות צפרדע מקסימות, והתחלנו קודם עם שירי והופעות בוקר, ולאחר מכן המשכנו בריקודים: "עוד לא אהבתי די", ולמדנו לרקוד (ליתר דיוק – התחלנו ללמוד לרקוד) את השיר המקסים "בת שישים".
יצירה: סיימנו להכין היום את יצירת המדבקות על גבי להבות המדורה, והתחלנו להכיר באמצעות דף העבודה
את האות "ד".
מפגש צהרים: קיימנו שיחה נהדרת לגבי היום שעבר עלינו.

יום ג מפגשון: שגרת בוקר.
מפגש הבוקר: הילדים נכנסו למפגש בתוך מסלול מכשולים מורכב אותו צלחו בהצלחה רבה, ולאחר ריקוד פולקה נהדר, שבמהלכו שברו הילדים שיא מדהים – כל ילדי הגן רקדו פולקה בפעם אחת רצופה!! יישר כוח!!
לאחר הפולקה ערכתי לילדים הפעלה על פי היצירה "מחול הטרולים" מתוך "פרגינט" מאת אדוארד גריג: ההפעלה סיפרה סיפור אודות משפחת טרולים צמחונית שנאבקת על קיומה במפלצת ענקית, ולבסוף מי שמציל את המצב ואת המשפחה הוא דווקא צעיר הילדים. הכל כמובן קשור באש! שאלו את הילדים!!
יצירה: סיימנו את דף העבודה בנושא האות ד.
מפגש צהרים: התחלנו עם "בת שישים", וסיימנו באליפות ים- יבשה מרגשת, שבסופה הכתרנו את המקומות הראשון והשני מבין הילדים שהחזיקו מעמד עד לסוף המשחק!

יום ד–   יום חופשי
יום ה –  חופשת ל"ג בעומר

הורי השבת ביום שישי יהיו יהלי ויהונתן!

בשבוע הבא נתחיל את נושא יום ירושלים,
אשר יימשך עד ליום ירושלים עצמו, ביום א ה- 20/5.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה