יום שני, 11 ביוני 2012

שבוע #32 - שנת לימודים תשע"ב

הורים יקרים,

יום א  מפגשון: שגרת בוקר נהדרת!
כרגיל נהדר לחוות את השבת שלכם דרך הילדים:
ניר מורנו בילה במסיבת יום הולדת של בת דודתו בכפר יונה.
עידו גרנות התארח לארוחת שישי אצל מיקה, ובילה בשבת בבריכה.
שקד בילתה גם כן במסיבת יום הולדת בגבעת חן.
ניר זלוטניק כל כך התרגש לספר על הבילוי בקרקס אמריקנו! הילדים היו שותפים לחוויותיו, שכן רבים מהם צפו בקרקס עוד קודם.
יובל חגג מסיבת יום הולדת לחברה בפארק כפר סבא, וגם הוא נהנה בבריכה בשבת החמה.
שני בילתה עם חברים.
רואי חגג יום הולדת 4 עם משפחתו בקרית שמונה וקיבל מתנות יפות.
יהונתן ארח חברים, וביחד בילו בגן השעשועים.
רומי בילתה את סוף השבוע אצל סביה בנתניה.
מפגש הבוקר: הילדים נכנסו בתוך מסלול מכשולים מורכב מעט, שארך זמן עד אשר כל הילדים עברו אותו, אבל התמיכה ההדדית, תשומת הלב של הילדים לחבריהם ונכונותם לנסות שוב עד להגעה להצלחה בסוף – היו המקסימים ביותר בעיניי.
לאחר מכן פצחנו מיידית בריקודים: רקדנו את "הורה חדרה", "הורה" "עודני ילד". כמה יפה הילדים רוקדים!! וכמה משמח לשמוע אותם שרים במלוא גרון!!
מפגש צהרים: מוסיקה: הילדים קיבלו כלי נגינה, ובין הניגונים החלפנו שוב ושוב כלי נגינה בינינו כדי שכל הילדים יוכלו לחוות את כל כלי הנגינה: ניגנו את "ארץ זבת חלב ודבש" ואת "מי אני?".
כמובן שלא יכולתי להתחמק מכך בשום אופן, והצגנו את "באמצע היום הצבע ה ...". פשוט מקסים!

יום ב  מפגשון: שגרת בוקר + חוג מוסיקה.
מפגש הבוקר: הילדים נכנסו למפגש על גבי הקביים, ומייד לאחר מכן עמדנו לשירת התקווה. לאחר מכן חילקנו ביחד את החישוקים הקטנים שמייד הפכו להגאים, ו"נסענו" לירושלים עם השיר "הי הו עולים לירושלים". היה שמח! רקדנו את הריקוד "זה התחיל משני הורים", ואני ממש מתרגשת בכל פעם שאנו רוקדים – הילדים שרים במלוא גרון, נהנים, רוקדים מקסים... כיף גדול!!
המשכנו עם הנעימה הסקוטית, שבעזרתה אנו מברכים האחד את השני ב"מה שלומך היום? מה נשמע היום?"
לפי הקצב והמוסיקה, ורוקדים בזוגות. המשכנו עם המוסיקה המתנגנת ועוצרת, וסיימנו עם המון מוסיקה:
לאחר חלוקת מקלות ההקשה הצגנו את הסיפור על "מעשה בזוג מקלות", ותרגלנו את המקצבים: TA, TATE, TAA והפסקה בעזרת שני שירים מקסימים: "הכירו נא את טה וטטה" וכן השיר "חברינו התוים".
המפגש הסתיים בהתעמלות היתולית בעזרת החישוקים הקטנים ובעזרת מקלות ההקשה.
יצירה: הילדים תרגלו בעזרת דף העבודה את האות "ט".
מפגש צהרים: התחלנו בקריאת ספור מקסים: "רון והבלון האדום" מאת דורית אורגד  .
סיימנו באליפות ים-יבשה נהדרת!!

יום ג יום חופשי
יום ד–   מפגשון: שגרת בוקר + עדכון לוח ימות השבוע.
מפגש הבוקר: המפגש היה קצר מידי לטעמי, שכן בשעה 10:30 התחיל חוג יוגה, אבל הילדים הספיקו להכנס למפגש באופן הבא: לקפוץ מעל למקלות שהנחתי על הרצפה, ואז לעבור בין תופי מרים שהנחתי במרווחים שוים, כאשר המעבר היה בסללום ביניהם. מעניין היה לראות לכמה ילדים היתה הפעולה הזו קשה למדי. זה קשור לגיל הילדים ולבשלות המוח לבצע פעולות שקשורות בצורת האלכסון. אל דאגה! הכל מסתדר עם הגיל ועם הבשלות...
הספקנו לרקוד ריקוד אחד בטרם הגיע גיא, והתחיל את החוג...
מפגש צהרים: סוף סוף יכולנו לרקוד!! אבל המפגש התחיל דווקא בשיחה שהילדים יזמו: היה להם חשוב מאוד לדעת מי מקבל מחמאה, אז עשינו סיכום של היום, וחילקתי מחמאות בשמחה! לאחר מכן רקדנו שני ריקודים יפים: "באלה הידיים" + "עודני ילד".

יום ה –  מפגשון: שגרת בוקר + ספריה.
מפגש הבוקר: היום הציע יהונתן דרך מעניינת להכנס למפגש, ושמחתי מאוד לאמצה, ונראה לי שכל הילדים שמחו על החידוש: יהונתן הציע, שכל ילד יעלה על השולחן שעליו אני יושבת בזמן המפגשון בבוקר, ויקפוץ ממנו אל תוך חישוק שאכין מראש על הרצפה. כמה שכולנו נהננו מזה!! ונדמה לי שיהונתן הרגיש עצמו הכי שמח!!
ברוח השינוי של הבוקר רקדנו בזוגות שיר בוקר, ויצאנו לטייל בירושלים בעזרת החישוקים הקטנים עם השיר "הי הו עולים לירושלים". כל כך שמחנו בחישוקים שהחזקנו, החלטתי לעשות התעמלות היתולית עם החישוקים. נהננו כל כך!! צחקנו המון, תרגלנו תוך כדי את השרירים ואת שיווי המשקל – ובכלל לא שמנו לב לכך... הכי כיף!
סיימנו ביציאה לטיול מיחזור נפלא, שבו מיניתי את אייל ואת מיקה למובילי השיירה למיחזור, והם הובילו את הילדים באחריות ובגאווה, והדרך הלוך וחזור התנהלה נפלא, בזריזות ובנחת!
מפגש צהרים:  ספור התורה : המשך סיפור יוסף: יוסף מושלך אל הבור, וראובן מתכנן בינו לבין עצמו לחלצו משם ולהצילו מיד אֵחיו, אבל מגלה שאֵחיו מכרו אותו בינתיים לקוני עבדים שהגיעו ממצרים ...
הילדים היו קשובים מאוד לסיפור, ולקחו ללב את כל הסיפור. פתאום התפרצה נעמה ושאלה "ומה עם אלוהים?" איזו שאלה חשובה!!! צודקת!! הבטחתי לנעמה ולשאר הילדים שימתינו בסבלנות להמשך הסיפור, ובהמשך הם יראו איך מתערב האלוהים ומסדר הכל ...


הורי השבת ביום שישי יהיו עומר ויובל!


אנא רישמו ביומנים כי ביום שישי ה- 29/6 תתקיים
בגן פעילות מוסיקלית של המורה למוסיקה.
פרטים אמסור בהמשך – כנראה בסביבות השעה 10:00 בבוקר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה